Na ovogodišnjem sajmu sudjelovalo je 13.190 tvrtki, 845 izlagača iz 170 zemalja svijeta, što je porast od 10 posto prema prošloj godini. Broj posjetitelja premašio je prošlogodišnjih 150.000.
Uz HTZ na sajmu "Firtur 2007" prisutni su bili i nositelji hrvatske turističke ponude zainteresirane za španjolsko tržište.
Za vrijeme profesionalnog dijela sajma, prva tri dana, hrvatski su štand posjetili brojni mediji, a tražile su se uglavnom informacije, zanimljivosti i posebnosti o kulturnoj i prirodnoj baštini, otocima, ali i o posebnim oblicima turizma (nautički, avanturistički, gastro i eno ponuda i sl.).
Odaziv medija bio je brojan tako da se očekuje da će Hrvatska kao turističko odredište biti prisutna u svim španjolskim medijima narednih mjeseci, što je vrlo dobro jer se podudara sa sezonom bukinga, navodi se u priopćenju HTZ-a.
Iz razgovora sa španjolskim turoperatorima saznalo se da povećavaju zakup usluga i kapaciteta u Hrvatskoj za predstojeću sezonu, a neki su čak udvostručili broj čarter letova za glavnu sezonu.
Stoga u HTZ-u očekuju da će i potražnja sa španjolskog tržišta ove godine biti veća od ponude, koja je u ovom trenutku još uvijek ograničena zbog nedostatka redovnih letova iz Španjolske, koji bi omogućili i produženje sezone.
Ipak, u HTZ-u vjeruju da će znatno povećanje dolaska španjolskih turista, koje prati uzlazni trend već nekoliko godina, potaknuti i avio kompanije za uvođenjem direktnog leta u 2008. godini, barem u toku sezone.