FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Što je bilo prije - kokoš ili reklama?

TOKIO, 2. veljače 2007. (Hina/AFP) - Jedan je japanski lanac supermarketa ovoga tjedna počeo prodavati jaja s reklamama otisnutim na ljusci, nakon što su istraživanja pokazala da domaćice vrlo često o dnevnom meniju odlučuju tek u prodavaonici.
TOKIO, 2. veljače 2007. (Hina/AFP) - Jedan je japanski lanac supermarketa ovoga tjedna počeo prodavati jaja s reklamama otisnutim na ljusci, nakon što su istraživanja pokazala da domaćice vrlo često o dnevnom meniju odlučuju tek u prodavaonici.

Prva jaja s reklamama za "kinesku tjesteninu s piletinom" japanskoga proizvođača instant hrane Nissin Food Products pojavila su se u trgovinama u četvrtak, a prema planovima za mjesec dana bi ih trebalo biti pušteno u prodaju oko tri milijuna.

Način oglašavanja izmišljen u Sjedinjenim Državama u Japan je donijela reklamna agencija Sunny Side Up koja je i potpisala ugovor s Japanskom udrugom proizvođača jaja.

"Tiskajući reklame izravno na ljusku možemo utjecati na domaćice koje u trgovini odlučuju što će toga dana kuhati", stoji u objašnjenju agencije.

Zanimanje za takav način oglašavanja pokazalo je šezdesetak tvrtki - od proizvođača igračaka do fitness klubova i kozmetičkih tvrtki.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙