FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Slovenija: "Anketari-prevaranti" zapravo radili istraživanje za EK

LJUBLJANA, 31. siječnja (Hina) - Vodeća slovenska udruga za zaštitu potrošača upozorila je javnost na pojavu "anketara prevaranata" koji idu od vrata do vrata, predstavljajući se da su njeni suradnici, pa čak mole za financijsku pomoć, a pokazalo se da su pravi.
LJUBLJANA, 31. siječnja (Hina) - Vodeća slovenska udruga za zaštitu potrošača upozorila je javnost na pojavu "anketara prevaranata" koji idu od vrata do vrata, predstavljajući se da su njeni suradnici, pa čak mole za financijsku pomoć, a pokazalo se da su pravi.

Anketari koji su zbog javnog upozorenja doživjeli i niz neugodnosti, rade, kako se ispostavilo, istraživanje po narudžbi Europske komisije.

"Već treću godinu za Europsku komisiju provodimo istraživanje Eurobarometar. Naše sadašnje ispitivanje odnosi se na praćenje učinaka kampanje o pravima potrošača", pojasnilo je u priopćenju za javnost poduzeće RM plus iz Maribora, te kategorički zanijekalo da su se njihovi anketari lažno predstavljali ili tražili financijske priloge.

Isto tako, pozvali su Savez potrošača Slovenije (ZPS) koji je informirao javnost o navodnim "anketarima prevarantima", te čak savjetovao građanima da u slučaju da im dođu na vrata odmah obavijeste policiju, neka svoje tvrdnje javno opozovu jer su ugrozili izvedbu istraživanja.

Predsjednica ZPS-a Breda Kutin priznala je da su prebrzo reagirali na dojave građana, poslovično nepovjerljivih prema nepozvanim gostima za koje se najčešće iskaže da su akviziteri ili pod raznim izgovorima traže novčanu pomoć.

"O spomenutoj anketi nismo bili obaviješteni, pa smo reagirali na ono što su nam potrošači javili", rekla je Kutin za ljubljansko "Delo" od srijede.

Unatoč tome, navodi da ranije upozorenje neće povući jer drži da mariborska agencija istraživanje vodi na "neetički način" - istodobno s ispitivanjem učinaka kampanje za osvješćivanje potrošača isti anketari provode i istraživanje za jednu banku o kvaliteti bankarskih usluga, što je - kako smatra - nespojivo.

Mariborski RM plus tvrdi pak da je naručitelj, odnosno generalni direktorat za zdravlje i zaštitu potrošača pri Europskoj komisiji o tome bio obaviješten i da je pristao na tzv. omnibus ispitivanje koje uključuje više anketnih upitnika, kako bi se uštedjelo na vremenu.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙