Naime, prema istraživanju World Press Trend, samo od 2000. do 2005. korištenje Interneta poraslo je za nevjerojatnih 200 posto. Broj korisnika Interneta je, primjerice, 2005. u odnosu na godinu ranije porastao za 8,71 posto, a broj novinskih web stranica za čak 20 posto.
Od 2001. do 2005. broj web izdanja popeo se s 1982 naslova do čak 3679 naslova.
Juan Senor iz grupe Inovation International Media Consulting smatra kako je to, uz ostalo, rezultata i brojnih inovacija.
Iako je udio televizija i novina u oglašivačkom kolaču još uvijek presudan, i oglašavanje na Internetu raste geometrijskom progresijom, tvrdi hrvatski medijski analitičar Ante Gavranović. Dodaje da je u prilog tomu dovoljno reći da je prema raspoloživim podacima oglašavanje na Internetu 2004. i 2005. raslo po stopama od 23, odnosno 24 posto.
Po riječima glavnog direktora WAN-a Timoty Baldinga, na televiziju i novine otpada više od 70 posto oglasa, no trendovi jasno ukazuju na sve veću atraktivnost Internet novina.