Predstavljanje su organizirali Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) i Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID) - Projekt reforme lokalne samouprave.
Lydia Bjornlund je američka stručnjakinja za područje upravljanja komunikacijama i odnosima s javnošću u lokalnoj samoupravi, suradnica za nastavni program Međunarodne udruge gradskih/ okružnih upravitelja (ICMA) - profesionalne edukacijske organizacije za dužnosnike i zaposlenike lokalne uprave. Hrvatski prijevod knjige izdao je Print, stručna biblioteka HUOJ-a.
Predsjednica HUOJ-a Dubravka Jusić rekla je da je ta knjiga zbog kakvoće, primjenjivosti i stila pisanja koristan priručnik svima koji se bave odnosima s javnošću, posebice odnosima s medijima, neovisno o području u kojem rade. Priručnik se sastoji od teorijskog dijela, podsjetnika koji se u obliku sažetka nalazi na kraju svakog od sedam poglavlja, te dijela nazvana "Za daljnje promišljanje" koji čitatelja navodi na razmišljanje o određenim temama te da ih pokuša primijeniti na vlastitu organizaciju, rekla je Jusić. U kontekstu približavanja Hrvatske EU nužna je kao temeljni dio prilagodbe europskim standardima.
Dekanica Fakulteta političkih znanosti Smiljana Leinert-Novosel rekla je da će priručnik biti dobar podsjetnik na to što radimo i kako zajednički postići ciljeve, a Tom Rogers, savjetnik USAID-a za lokalnu samoupravu, da je izdavanje knjige jedan od ključnih događaja za lokalnu demokraciju. Istaknuo je da je posjetio 100 do 200 jedinica lokalne samouprave u Hrvatskoj i da je uvijek bio zadivljen razinom transparentnosti i medijskih sloboda. Hrvatska je liberalizirana medijska sredina, što govori o razvijenosti demokracije danas u Hrvatskoj, rekao je. Odnosi s javnošću su dvosmjeran proces, što znači da i građanima mora biti omogućeno da komuniciraju s lokalnom samoupravom, rekao je Rogers te ustvrdio da o pitanjima odnosa s javnošću Hrvatska može poučiti i neke druge zemlje.
Predsjednica zagrebačke Gradske skupštineTatjana Holjevac rekla je da je knjiga pisana lucidno s puno primjera i da poučava o pristupu izgradnji vlastite vjerodostojnosti.