Trgovački sud u Parizu dao je teškoćama pritisnutom Eurotunnelu 37 mjeseci za provedbu toga plana, kojim se predviđa smanjenje zaduženosti kompanije na 2,84 milijardi funta, u odnosu na sadašnje 6,2 milijarde funta.
Po podastrtom planu restrukturiranja, koji su odobrili kreditori i dobavljači krajem prošle godine, Eurotunnel će prikupiti 1,28 milijardi funta putem emisije hibridnih obveznica, koje će se kasnije moći zamijeniti u dionice.
Inače, problemi Eurotunnela datiraju od pokretanja projekta izgradnje tunela krajem 1980-ih. Troškovi poduzimanja toga projekta bili su podcijenjeni, a promet tim tunelom od njegova otvaranja 1994. nije ispunjavao očekivanja. Trgovina dionicama toga operatera suspendirana je od svibnja prošle godine.
Tvrtka će promijeniti naziv u Groupe Eurotunnel, a u njoj će udio postojećih dionica Eurotunnela iznositi svega 13 posto.
Pariški sud zajamčio je Eurotunnelu zaštitu od kreditora u kolovozu prošle godine nakon što su vlasnici obveznica tog operatera odbacili prijašnji plan restrukturiranja.