PARIZ - Smatra se da su se kriteriji ženske ljepote mijenjali od jedne epohe do druge i od kontinenta do kontinenta, no komparativna studija klasične engleske, kineske i indijske književnosti pokazala je da muškarci nisu preferirali ni plavuše ni brinete nego, prije svega, vitke i nježne žene. Istraživanje daje potporu tezi prema kojoj se muškarac nesvjesno rukovodi Darwinovim refleksom dugovječnosti gena, i stoga teži ženskom vitkom liku, neospornom znaku dobrog zdravlja, tj. plodnog tijela. Znanstvenici sa sveučilišta Austin u Teksasu i sveučilišta Harvard proučili su englesku književnost 16., 17., i 18. stoljeća, te kinesku i indijsku poeziju prvih stoljeća, te napravili statistiku. Grudi, stražnjica i bedra - erogene zone par excellenxe - figuriraju visoko u literarnim opisima, no najčešće se ističe "vitkost". U današnje vrijeme medicina ukazuje na vezu između debelog trbuha i manjka estrogena, što smanjuje plodnost i povećava zdravstvene rizike.
SYDNEY - Šest žena i muškaraca zamijenilo je orangutane u kavezu zoološkog vrta u australskom gradu Adelaidu, u jednomjesečnom eksperimentu nazvanom "ljudski zoo", izvješćuje u srijedu lokalni tisak i napominje da se radi o svjetskoj "premijeri". Nove "vrste" u zoološkom vrtu u Adelaidu izložene su u kavezu od pleksiglasa i snimaju ih kamere. Svaki tjedan mijenjat će se skupine od po šest žena i muškaraca koji će se svake večeri, kada se zoo zatvori za posjetitelje, moći vratiti kući. Posjetitelji su pozvani da izaberu "najdražu ljudsku jedinku", a zoolozi će proučavati njihovo ponašanje. Cilj eksperimenta je da se poboljšaju životni uvjeti velikih majmuna u zatočeništvu. Među "izlošcima" koji će jedini provesti cijeli mjesec u kavezu je i Carla Litchfield, stručnjakinja za animalnu psihologiju.
PEKING - Kineska tvrtka prevarila je oko 400.000 ljudi kreiravši lik mlade medicinske sestre koja usamljena srca liječi koketirajućim SMS porukama, piše u utorak kineski list. Najzanimljivije u cijeloj priči jest da je tvrtka zapošljavala 12 do 13 djelatnika, uglavnom muškaraca, koji su glumili 22-godišnju "Wang Jing". Ta fiktivna mlada žena pozivala je muškarce da joj, kad god se osjete usamljenima, pošalju poruke SMS-om. "Wang Jing" bi s potencijalnim korisnicima koketirala putem poruka, a zatim bi ih pozvala da pristupe njezinoj listi po cijeni od 10 do 30 juana mjesečno. Yang bi samo u jednoj svojoj smjeni primio i do 2000 SMS poruka od ljudi iz cijele Kine, čime je tvrtka mjesečno utržila stotine tisuća juana.