FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

"ZELENA MAGISTRALA" - JUŽNI TRAK GOTOV ZA 15 DANA

SLAVONSKI BROD, 22. prosinca (Hina) - Graditelji dionice autoceste Zagreb-Lipovac od Velike Kopanice do Županje gradnju južnog traka završit će u sljedećih petnaestak dana, doznaje se od direktora konzorcija "Zelena magistrala" Petra Šimića.
SLAVONSKI BROD, 22. prosinca (Hina) - Graditelji dionice autoceste Zagreb-Lipovac od Velike Kopanice do Županje gradnju južnog traka završit će u sljedećih petnaestak dana, doznaje se od direktora konzorcija "Zelena magistrala" Petra Šimića.#L# Do tada bi, osim započete montaže nadvožnjaka, trebalo završiti i asfaltiranje kraće dionice južnoga traka kod Velike Kopanice, te postaviti odvojnu ogradu u središnjem razdjelom prostoru s čim se počelo prije nekoliko dana, izjavio je za Hinu direktor "Zelene magistrale" Šimić. Gradnja dionice autoceste od Velike Kopanice do Županje počela je prije godinu dana i hrvatsku će državu stajati oko 744 milijuna kuna. Vrijednost do sada učinjenih radova iznosi 200 milijuna kuna, a kako bi dovršili gradnju južnog traka, u "Zelenoj magistrali" nedavno su od Hrvatske uprave za ceste zatražili odobrenje dodatnih 38 milijuna kuna. "Vjerujemo da ćemo to i dobiti. Radnici su spremni završiti posao na južnom traku u sljedećih petnaestak dana i po cijenu da im se taj posao plati u prvom kvartalu 2001.", rekao je Šimić dodajući kako se upravo, zahvaljujući dosadašnjem razumijevanju Hrvatske uprave za ceste, u tom konzorciju, koji okuplja sedam slavonskih cestarskih poduzeća, ne mogu požaliti na zastoje u plaćanju izvršenih radova. Dionica od Velike Kopanice do Županje, duga 26 kilometara, pretposljednja je dionica izgradnje autoceste od Zagreba do Lipovca. Rok je za njezin završetak polovica studenog 2001. godine. Autocesta Zagreb-Lipovac najisplativija je hrvatska autocesta. Prošle godine državni prihodi od cestarine s te autoceste bili su veći od 200 milijuna kuna, te u "Zelelnoj magistrali" smatraju kako je i državi u interesu što brži završetak njezine gradnje koja je posebice dobila na značenju političkim promjenama u SRJ. Godinama prije Domovinskog rata autocestom Zagreb-Lipovac dnevno je prometovalo i više od 20.000 vozila, a 1999. dnevni promet vozila tim pravcem dostigao je 9000 vozila. (Hina) draž vkn

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙