ZAGREB, 21. prosinca (Hina) - Nakon izuzetnog uspjeha na tržištu Bosne i Hercegovine na kojem je tržišni udjel Leda ove godine dosegnuo 70 posto, namjeravamo iduće godine krenuti u "osvajanje" tržišta Jugoslavije, kazao je direktor
Leda Mislav Galić na današnjem Božićnom susretu s novinarima i poslovnim partnerima.
ZAGREB, 21. prosinca (Hina) - Nakon izuzetnog uspjeha na tržištu
Bosne i Hercegovine na kojem je tržišni udjel Leda ove godine
dosegnuo 70 posto, namjeravamo iduće godine krenuti u "osvajanje"
tržišta Jugoslavije, kazao je direktor Leda Mislav Galić na
današnjem Božićnom susretu s novinarima i poslovnim
partnerima.#L#
Ova je godina, po njegovim riječima, još uspješnija od rekordne
1999., a prihodi tvrtke porasli su sedam posto, dok je tržišni udjel
na hrvatskom tržištu uvećan za daljnjih dva posto.
U 1999. godini Ledo je ostvario 500 milijuna kuna ukupnog prihoda.
Za iduću godinu Ledo najavljuje i brojne nove proizvode iz svog
sladolednog asortimana, no kako se na domaćem te tržištu susjedne
BiH Ledo dokazao kao "leader" po udjelu, iz tvrtke namjeravaju
krenuti i osvajanje drugih tržišta, što će zahtijevati i daljnja
investiranja u ta tržišta.
Nazočnima na Božićnom domjenku Leda obratio se i predsjednik
koncerna Agrokor Ivica Todorić koji je ponovio kako je želja
njegove kompanije daljnja internacionalizacija poslovanja.
Kao što je Ledo na BiH tržištu postao vodeći od svi proizvođača
sladoleda tako namjerava kroz novu akviziciju tvrtke Kiseljak
krenuti i u osvajanje tržišta mineralnih voda, kazao je Todorić.
(Hina) mku ds