ZAGREB, 20. prosinca (Hina) - Hrvatska gospodarska komora (HGK) - Komora Zagreb uručila je na današnjoj svečanoj sjednici svoga Gospodarskog vijeća tradicionalna godišnja priznanja i nagrade - zlatnu plaketu i posebna priznanja - za
ostvarene rezultate u 1999. godini.
ZAGREB, 20. prosinca (Hina) - Hrvatska gospodarska komora (HGK) -
Komora Zagreb uručila je na današnjoj svečanoj sjednici svoga
Gospodarskog vijeća tradicionalna godišnja priznanja i nagrade -
zlatnu plaketu i posebna priznanja - za ostvarene rezultate u 1999.
godini. #L#
U kategoriji velikih trgovačkih društava, Zlatnu plaketu HGK-a -
Komore Zagreb, dobile su tvrtke Elektro-kontakt i Kraš.
Tvrtka Elektro-Kontakt vodeći je hrvatski proizvođač komponenata
za kućanske aparate i elektroinsalacijskog materijala. Od početka
pretvorbe do danas, vrijednost tvrtke je udvostručena, zaposlenost
je povećana 10 posto, a u novu tehnologiju investirano je oko 6
milijuna kuna.
Prehrambena industrija Kraš, nakon restrukturiranja uložila je 130
milijuna DEM u razvoj tvrtke. Rezultat je objedinjavanje
proizvodnje na novoj lokaciji, instaliranje novih proizvodnih
linija i formiranje novih strateških marki. Kraš drži 40 posto
udjela konditorskog tržišta Hrvatske.
U konkurenciji srednjih trgovačkih društava, Zlatnu plaketu dobila
je tvrtka Ireks aroma, specijalizirani proizvođač raznih dodataka
za prehrambenu industriju. Ujedno je najveći hrvatski proizvođač
tih proizvoda za pekarsku i mesnu industriju. Ima 99 radnika, a
ulaskom njemačkog kapitala postala je dio koncerna Ireks GmbH.
Jastrebarski proizvođač vina Mladina i zagrebačka Telefon gradnja
dobitnici su Zlatne plakete u konkurenciji malih trgovačkih
društava.
Posebno priznanje HGK-a Komore Zagreb za 30 godišnjicu uspješnog
poslovanja dobio je jastrebarski Drvoproizvod. Za ulaganja u
modernizaciju proizvodnje posebno priznanje dobila je Samoborka
Samobor, proizvođač građevinskog materijala, a za ulaganje u
modernizaciju proizvodnje velikogorička Sloboda.
Predsjednik HGK - Komore zagreb Zlatan Froelich istaknuo je da su
nagrade i priznanja rezultat zajedničkih napora uprava i
zaposlenika. "Upravo ta sinergija postaje ključ uspješnosti svake
tvrtke za osvajanje novih proizvoda i tržišta, što rezultira
poslovnim uspjehom i čvrstim položajem na međunarodnom tržištu",
rekao je Froelich.
(Hina) duk ds