FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

U BOLNICAMA USKORO ANONIMNO ANKETIRANJE PACIJENATA O KVALITETI PRUŽENIH USLUGA

HR-bolnice-ankete-Zdravstvene organizacije U BOLNICAMA USKORO ANONIMNO ANKETIRANJE PACIJENATA O KVALITETI PRUŽENIH USLUGA piše: Tamara MarinkovićZAGREB, 17. prosinca (Hina) - Početkom iduće godine u bolnicama će se početi provoditi anonimno anketiranje pacijenata o kvaliteti dobivenih usluga, u kojemu će bolesnici moći pohvaliti liječničku uslugu ili pak iznijeti prigovore na način kako su se prema njihovu zdravstvenom problemu odnosili liječnici i ostalo medicinsko osoblje.
piše: Tamara Marinković ZAGREB, 17. prosinca (Hina) - Početkom iduće godine u bolnicama će se početi provoditi anonimno anketiranje pacijenata o kvaliteti dobivenih usluga, u kojemu će bolesnici moći pohvaliti liječničku uslugu ili pak iznijeti prigovore na način kako su se prema njihovu zdravstvenom problemu odnosili liječnici i ostalo medicinsko osoblje. #L# Ministrica zdravstva dr. Ana Stavljenić-Rukavina ističe kako su prava pacijenata na kvalitetnu uslugu i punu informaciju o njihovu zdravstvenom stanju među najvažnijim pitanjima kojima će se posvetiti posebna pozornost tijekom reforme, kada će u bolničkom sustavu doći do velikih promjena. Anketni listić koristit će se, kako ističu u Ministarstvu zdravstva, isključivo u svrhu poboljšanja kvalitete bolničke zdravstvene zaštite i unaprjeđenja prava pacijenata. Pacijenti će tako, na stranici listića koja se odnosi na prigovore, moći zaokruživanjem pokazati čime nisu zadovoljni, te što će poduzeti s tim u vezi. Pacijent će moći iskazati nezadovoljstvo ako ga liječnik nije dovoljno informirao o zdravstvenom stanju i liječenju te ako je predugo čekao na prijam u bolnicu, ako mu je stavljeno do znanja da će biti bolje liječen ako dodatno plati, ako su medicinske sestre prema njemu bile neljubazne itd. Svoje odgovore pacijent će moći ukratko i obrazložiti. Od pacijenta se traži da odgovori i na pitanje što će poduzeti u slučaju nezadovoljstva i kome će svoj prigovor iznijeti - šefu odjela, ravnatelju bolnice, Ministarstvu zdravstva, pučkom pravobranitelju, Hrvatskoj liječničkoj komori, ili pak o svojem problemu ne namjerava nikome govoriti. Bolesnik će također imati mogućnost pohvaliti svog liječnika ako ga je detaljno informirao o zdravstvenom stanju, pretragama i načinu liječenja, ako je bio pažljiv, stručan te zainteresiran za liječenje. Pohvale će također moći uputiti medicinskim sestrama i ostalom osoblju. (Hina) mt md

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙