HR-bolnice-ankete-Zdravstvene organizacije U BOLNICAMA USKORO ANONIMNO ANKETIRANJE PACIJENATA O KVALITETI PRUŽENIH USLUGA piše: Tamara MarinkovićZAGREB, 17. prosinca (Hina) - Početkom iduće godine u bolnicama će se početi provoditi
anonimno anketiranje pacijenata o kvaliteti dobivenih usluga, u kojemu će bolesnici moći pohvaliti liječničku uslugu ili pak iznijeti prigovore na način kako su se prema njihovu zdravstvenom problemu odnosili liječnici i ostalo medicinsko osoblje.
piše: Tamara Marinković
ZAGREB, 17. prosinca (Hina) - Početkom iduće godine u bolnicama će
se početi provoditi anonimno anketiranje pacijenata o kvaliteti
dobivenih usluga, u kojemu će bolesnici moći pohvaliti liječničku
uslugu ili pak iznijeti prigovore na način kako su se prema njihovu
zdravstvenom problemu odnosili liječnici i ostalo medicinsko
osoblje. #L#
Ministrica zdravstva dr. Ana Stavljenić-Rukavina ističe kako su
prava pacijenata na kvalitetnu uslugu i punu informaciju o njihovu
zdravstvenom stanju među najvažnijim pitanjima kojima će se
posvetiti posebna pozornost tijekom reforme, kada će u bolničkom
sustavu doći do velikih promjena.
Anketni listić koristit će se, kako ističu u Ministarstvu
zdravstva, isključivo u svrhu poboljšanja kvalitete bolničke
zdravstvene zaštite i unaprjeđenja prava pacijenata.
Pacijenti će tako, na stranici listića koja se odnosi na prigovore,
moći zaokruživanjem pokazati čime nisu zadovoljni, te što će
poduzeti s tim u vezi.
Pacijent će moći iskazati nezadovoljstvo ako ga liječnik nije
dovoljno informirao o zdravstvenom stanju i liječenju te ako je
predugo čekao na prijam u bolnicu, ako mu je stavljeno do znanja da
će biti bolje liječen ako dodatno plati, ako su medicinske sestre
prema njemu bile neljubazne itd. Svoje odgovore pacijent će moći
ukratko i obrazložiti.
Od pacijenta se traži da odgovori i na pitanje što će poduzeti u
slučaju nezadovoljstva i kome će svoj prigovor iznijeti - šefu
odjela, ravnatelju bolnice, Ministarstvu zdravstva, pučkom
pravobranitelju, Hrvatskoj liječničkoj komori, ili pak o svojem
problemu ne namjerava nikome govoriti.
Bolesnik će također imati mogućnost pohvaliti svog liječnika ako ga
je detaljno informirao o zdravstvenom stanju, pretragama i načinu
liječenja, ako je bio pažljiv, stručan te zainteresiran za
liječenje. Pohvale će također moći uputiti medicinskim sestrama i
ostalom osoblju.
(Hina) mt md