HR-STATISTIKA-Gospodarski pokazatelji U LISTOPADU PAD PROMETA U TRGOVINI NA MALO U LISTOPADU PAD PROMETA U TRGOVINI NA MALO Ukupni promet tvrtki - trgovačkih društava kojima je trgovina na malo ili prodaja, održavanje i popravci
motornih vozila pretežna djelatnost u listopadu ove godine bio je nominalno 0,9 posto, a realno 1,1 posto manji nego u rujnu. U usporedbi s istim mjesecom lani, promet je, prema podacima Državnog zavoda za statistiku, nominalno porastao 17,6 posto, a realno 9,4 posto. U odnosu na prošlogodišnji listopad, najviše je porastao promet u trgovini na malo namještajem, opremom za rasvjetu, električnim kućanskim aparatima, radio i TV uređajima, željeznom robom, bojama i staklom - za 24,6 posto. Nasuprot tome, najveći je pad prometa - od 17,3 posto - zabilježen u trgovini na malo farmaceutskim, medicinskim, kozmetičkim i toaletnim proizvodima. U prvih deset ovogodišnjih mjeseci, pak, ukupni promet u trgovini na malo bio je nominalno 17,2 posto, a realno 10,4 posto veći nego u istom lanjskom razdoblju.
U LISTOPADU PAD PROMETA U TRGOVINI NA MALO
Ukupni promet tvrtki - trgovačkih društava kojima je trgovina na
malo ili prodaja, održavanje i popravci motornih vozila pretežna
djelatnost u listopadu ove godine bio je nominalno 0,9 posto, a
realno 1,1 posto manji nego u rujnu. U usporedbi s istim mjesecom
lani, promet je, prema podacima Državnog zavoda za statistiku,
nominalno porastao 17,6 posto, a realno 9,4 posto. U odnosu na
prošlogodišnji listopad, najviše je porastao promet u trgovini na
malo namještajem, opremom za rasvjetu, električnim kućanskim
aparatima, radio i TV uređajima, željeznom robom, bojama i staklom
- za 24,6 posto. Nasuprot tome, najveći je pad prometa - od 17,3
posto - zabilježen u trgovini na malo farmaceutskim, medicinskim,
kozmetičkim i toaletnim proizvodima. U prvih deset ovogodišnjih
mjeseci, pak, ukupni promet u trgovini na malo bio je nominalno 17,2
posto, a realno 10,4 posto veći nego u
istom lanjskom razdoblju.