ZAGREB, 8. prosinca (Hina) - Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje (HZMO) izvijestio je kako će građani, zbog opterećenja telefonske centrale u središnjoj službi u Zagrebu, odsad moći sve informacije dobiti na izravne telefone za
pružanje obavijesti.
ZAGREB, 8. prosinca (Hina) - Hrvatski zavod za mirovinsko
osiguranje (HZMO) izvijestio je kako će građani, zbog opterećenja
telefonske centrale u središnjoj službi u Zagrebu, odsad moći sve
informacije dobiti na izravne telefone za pružanje obavijesti.
#L#
Izravne telefonske linije uvode se jer je u posljednje vrijeme
došlo do otežanog telefonskog komuniciranja između stranaka i
stručne službe Zavoda, priopćeno je danas iz HZMO-a.
Informacije o kretanju spisa u zagrebačkoj službi mirovinskog
fonda mogu se dobiti na šalterima u Tvrtkovoj 5. Izavni brojevi
telefona na šalterima su: od A do Ć 4595-473, D-I 4595-474, J-L
4595-475, LJ-P 4595-476, R-S 4595-477 te od Š do Ž 4595-478.
Radno vrijeme šaltera je od 8 do 16 sati (stanka u Područnoj službi
od 12 do 12,30 sati, a u Središnjoj službi 11,30 do 12 sati).
Inforamcije o dječjem doplatku korisnici mogu dobiti na šalteru, u
Žajinoj 44 u Zagrebu, odnosno na brojevima telefona 4595-938 i
4595-939, te u Tvrtkovoj 5 na broj telefona 4595-667.
Informacije o kretanju spisa u Središnjoj službi mogu se dobiti na
šalteru informacija u Mihanovićevoj 3 u Zagrebu, odnosno na
brojevima telefona: 4595-158 i 4595-166.
U Zavodu ističu kako je do povećanog broja upita osiguranika
naročito došlo zbog promjena propisa koji se odnose na dječji
doplatak.
Osiguranici su, kaže se u priopćenju, naročito nezadovoljni što im
se na telefonski broj centrale 4595-500 nitko ne javlja. Najviše
poziva biva u vremenu od 9,30 do 13,00 sati kada su i najveći
pritisci na šalterima na kojima se inforamcije daju i usmeno, što
stvara probleme.
(Hina) pp mt