FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: TURISTIČKA ZAJEDNICA I HOTELIJERI O PROMOCIJI ZAGREBA KAO TURISTIČKE DESTINACIJE

ZAGREB, 7. prosinca (Hina) - Promocija grada Zagreba kao turističke destinacije i oblici suradnje u idućoj godini, bila je tema današnje sjednice Vijeća hotelijera HGK-Komore Zagreb i predstavnika Turističke zajednice grada Zagreba.
ZAGREB, 7. prosinca (Hina) - Promocija grada Zagreba kao turističke destinacije i oblici suradnje u idućoj godini, bila je tema današnje sjednice Vijeća hotelijera HGK-Komore Zagreb i predstavnika Turističke zajednice grada Zagreba.#L# Predsjednica Vijeća Amelija Tomašević, iznoseći Izvješće o poduzetim aktivnostima od prošle sjednice, posebno se osvrnula na davanje primjedbi ili prijedloga na Zakon o ugostiteljskoj djelatnosti djelatnosti. Izrazila je pritom čuđenje slabim odazivom hotelijera jer, po njenim riječima, u hotelima postoji čitav niz problema koje bi ovim zakonom trebalo dodatno definirati. O promociji grada Zagreba kao turističke destinacije te o prijedlozima turističkog proizvoda za hotelijere na sjednici je govorio zamjenik direktora Turističke zajednice grada Zagreba Dražen Hoechecker. Po njegovim riječima, zadnjih pet godina Turistička je zajednica usmjerena jačanju promocije grada Zagreba nastojeći pritom povezati se sa hotelijerima kao i svima drugima vezanim za turističku djelatnost u gradu Zagrebu. Hoechecker je naglasio kako Zagreb kao veliki grad nema sezonsku, nego turističku ponudu tijekom svih 365 dana u godini. Osnova pri kreiranju turističkog proizvoda Zagreba trebaju biti, po njegovim riječima, brojna događanja u gradu, od kongresa, velikih sportskih i glazbenih priredbi do političkih skupova. Događanja, a kojih je u Zagrebu u ovoj godini bilo više od stotinu, sa oko 27 tisuća akreditiranih sudionika treba bolje iskoristiti za popunu hotela, trgovinu, ali i promociju Zagreba. Za to je, drži Hochecker, potrebno produbiti suradnju s hotelijerima, više međusobno razmjenjivati informacije i zajednički djelovati, posebno na poslovnim sajmovima, velikim kulturnim i sportskim priredbama. U tom smislu prezentirana je i Internet (web) stranica Turističke zajednice grada Zagreba na kojoj se uz opće podatke, plan grada i ponudu kulturnih, sportskih, ugostiteljskih i drugih sadržaja nalazi i popis hotela sa dodatnim Internet vezama ("linkovima") za svaki hotel. Na sjednici se čuo i apel putničkim agencijama da se "probude" i da počnu dovoditi ljude u Zagreb, ne samo iz inozemstva, nego i domaće goste, i ne samo za određene priredbe ili sajmove nego im ponuditi i druge sadržaje. (Hina) tam db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙