ZAGREB, 7. prosinca (Hina) - Promocija grada Zagreba kao turističke destinacije i oblici suradnje u idućoj godini, bila je tema današnje sjednice Vijeća hotelijera HGK-Komore Zagreb i predstavnika Turističke zajednice grada
Zagreba.
ZAGREB, 7. prosinca (Hina) - Promocija grada Zagreba kao turističke
destinacije i oblici suradnje u idućoj godini, bila je tema
današnje sjednice Vijeća hotelijera HGK-Komore Zagreb i
predstavnika Turističke zajednice grada Zagreba.#L#
Predsjednica Vijeća Amelija Tomašević, iznoseći Izvješće o
poduzetim aktivnostima od prošle sjednice, posebno se osvrnula na
davanje primjedbi ili prijedloga na Zakon o ugostiteljskoj
djelatnosti djelatnosti. Izrazila je pritom čuđenje slabim
odazivom hotelijera jer, po njenim riječima, u hotelima postoji
čitav niz problema koje bi ovim zakonom trebalo dodatno
definirati.
O promociji grada Zagreba kao turističke destinacije te o
prijedlozima turističkog proizvoda za hotelijere na sjednici je
govorio zamjenik direktora Turističke zajednice grada Zagreba
Dražen Hoechecker. Po njegovim riječima, zadnjih pet godina
Turistička je zajednica usmjerena jačanju promocije grada Zagreba
nastojeći pritom povezati se sa hotelijerima kao i svima drugima
vezanim za turističku djelatnost u gradu Zagrebu.
Hoechecker je naglasio kako Zagreb kao veliki grad nema sezonsku,
nego turističku ponudu tijekom svih 365 dana u godini. Osnova pri
kreiranju turističkog proizvoda Zagreba trebaju biti, po njegovim
riječima, brojna događanja u gradu, od kongresa, velikih sportskih
i glazbenih priredbi do političkih skupova.
Događanja, a kojih je u Zagrebu u ovoj godini bilo više od stotinu,
sa oko 27 tisuća akreditiranih sudionika treba bolje iskoristiti za
popunu hotela, trgovinu, ali i promociju Zagreba. Za to je, drži
Hochecker, potrebno produbiti suradnju s hotelijerima, više
međusobno razmjenjivati informacije i zajednički djelovati,
posebno na poslovnim sajmovima, velikim kulturnim i sportskim
priredbama.
U tom smislu prezentirana je i Internet (web) stranica Turističke
zajednice grada Zagreba na kojoj se uz opće podatke, plan grada i
ponudu kulturnih, sportskih, ugostiteljskih i drugih sadržaja
nalazi i popis hotela sa dodatnim Internet vezama ("linkovima") za
svaki hotel.
Na sjednici se čuo i apel putničkim agencijama da se "probude" i da
počnu dovoditi ljude u Zagreb, ne samo iz inozemstva, nego i domaće
goste, i ne samo za određene priredbe ili sajmove nego im ponuditi i
druge sadržaje.
(Hina) tam db