HR-STATISTIKA-Gospodarski pokazatelji U RUJNU SMANJEN PROMET U TRGOVINI NA MALO U RUJNU SMANJEN PROMET U TRGOVINI NA MALO Ukupan promet svih poduzeća/trgovačkih društava kojima je trgovina na malo ili prodaja, održavanje i popravci
motornih vozila pretežita djelatnost, u rujnu je nominalno smanjen za 4,1 posto, a realno za 5,3 posto prema mjesecu ranije, podaci su Državnog zavoda za statistiku. U odnosu pak na rujan prošle godine taj je promet nominalno porastao 23,5 posto i realno za 14,8 posto. Istodobno, promet od trgovine na malo što ga ostvaruju spomenuta poduzeća u rujnu je prema mjesecu ranije nominalno smanjen 4,7 posto, a realno za 5,9 posto. Prema rujnu prošle godine promet u trgovini na malo porastao je nominalno 29,3 posto, a realno za 20,2 posto. Najviše je porastao promet u trgovini na malo tekstilom, odjećom, obućom i proizvodima od kože, za 21,9 posto te u trgovini na malo u nespecijaliziranim prodavaonicama, za 21,3 posto. Nasuprot tome, pad prometa od 2,1 posto, zabilježen je u trgovini na malo hranom, pićima i duhanskim proizvodima u specijaliziranim prodavaonicama, dok je u trgovini na malo farmaceutskim, medicinskim, kozmetičkim i toaletnim proizvodima taj pad iznosio 2,7 posto. U prvih devet ovogodišnjih mjeseci, ukupni promet u trgovini na malo porastao je nominalno 21,8 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, a realno 14,9 posto.
U RUJNU SMANJEN PROMET U TRGOVINI NA MALO
Ukupan promet svih poduzeća/trgovačkih društava kojima je trgovina
na malo ili prodaja, održavanje i popravci motornih vozila
pretežita djelatnost, u rujnu je nominalno smanjen za 4,1 posto, a
realno za 5,3 posto prema mjesecu ranije, podaci su Državnog zavoda
za statistiku. U odnosu pak na rujan prošle godine taj je promet
nominalno porastao 23,5 posto i realno za 14,8 posto. Istodobno,
promet od trgovine na malo što ga ostvaruju spomenuta poduzeća u
rujnu je prema mjesecu ranije nominalno smanjen 4,7 posto, a realno
za 5,9 posto. Prema rujnu prošle godine promet u trgovini na malo
porastao je nominalno 29,3 posto, a realno za 20,2 posto. Najviše je
porastao promet u trgovini na malo tekstilom, odjećom, obućom i
proizvodima od kože, za 21,9 posto te u trgovini na malo u
nespecijaliziranim prodavaonicama, za 21,3 posto. Nasuprot tome,
pad prometa od 2,1 posto, zabilježen je u trgovini na malo hranom,
pićima i duhanskim proizvodima u specijaliziranim prodavaonicama,
dok je u trgovini na malo farmaceutskim, medicinskim, kozmetičkim i
toaletnim proizvodima taj pad iznosio 2,7 posto. U prvih devet
ovogodišnjih mjeseci, ukupni promet u trgovini na malo porastao je
nominalno 21,8 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, a realno
14,9 posto.