HR-GOSPODARSTVO-knjiga-Turizam/ugostiteljstvo PREDSTAVLJENA KNJIGA "RAZVOJ HRVATSKOG TURIZMA" RIJEKA 13. studenog (Hina) - Hrvatski turizam može postati strateškim proizvodom tek nakon što se ta djelatnost podigne na visoku razinu u
okviru nacionalne gospodarske politike, istaknuo je Dragan Magaš, autor knjige "Razvoj hrvatskog turizma - koncepcija dugoročnog razvoja", na njezinom predstavljanju u Rijeci.
RIJEKA 13. studenog (Hina) - Hrvatski turizam može postati
strateškim proizvodom tek nakon što se ta djelatnost podigne na
visoku razinu u okviru nacionalne gospodarske politike, istaknuo
je Dragan Magaš, autor knjige "Razvoj hrvatskog turizma -
koncepcija dugoročnog razvoja", na njezinom predstavljanju u
Rijeci.#L#
Knjiga Dragana Magaša, profesora opatijskog Fakulteta za
turistički i hotelski menadžment, tiskana je u izdanju nakladničke
kuće "Adamić".
U knjizi se kroz poglavlja obrađuju načini nastajanja strategije
ponude, razvoj turističkoga odredišta, upravljanje ponudom,
megatrendovi u turizmu, regionalni aspekti ponude, načini
utvrđivanja prihvatnog potencijala pojedinog područja i druge teme
značajne za razvoj turizma.
Magaš drži kako je potrebno napustiti dosadašnju klasičnu fazu
planiranja turizma putem predviđanja te etablirati višu fazu
upravljanja, gdje su aktivnosti usmjerene na zadovoljavanje
tržišta i povećanje konkurentske sposobnosti. Stoga je, dodao je,
nužno koordinirano i kooperativno upravljanje resursima, na
nacionalnoj i na lokalnim razinama.
(Hina) rž mb