ZAGREB, 9. studenoga (Hina) - Nova europska vizija kvalitete obuhvaća sva područja, od teške industrije, društvenih i gospodarskih djelatnosti, s osnovnim ciljem da oznaka "Made in Europe" postane oznaka izvrsnosti, istaknuto je danas
prilikom obilježavanja Europskog tjedna kvalitete u Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK).
ZAGREB, 9. studenoga (Hina) - Nova europska vizija kvalitete
obuhvaća sva područja, od teške industrije, društvenih i
gospodarskih djelatnosti, s osnovnim ciljem da oznaka "Made in
Europe" postane oznaka izvrsnosti, istaknuto je danas prilikom
obilježavanja Europskog tjedna kvalitete u Hrvatskoj gospodarskoj
komori (HGK).#L#
Ključni elementi te nove europske vizije o kvaliteti, rečeno je,
jesu različitost, stvaranje vrijednosti te zajedničko
pobjeđivanje. Naime, novu europsku metodologiju nužno je temeljiti
na postojećim osnovama i novim vrijednostima te razviti kulturu
zajedničkog pobjeđivanja što znači uspostavljanje ravnoteže
između konkurencije i kooperacije.
"Made in Europe" treba postati sinonim za visoki standard,
izvrsnost i etičnost, istaknuto je na skupu.
U Hrvatskoj trenutačno ima nešto više od 260 certifikata kvalitete,
a prema procjenama do kraja će ih godine biti 270, kazao je
predsjednik Hrvatskog društva za kakvoću (HDK) Želimir Đurašević.
Europa se priprema za izazove 21. stoljeća prilagođavajući
tehnologije i sustave upravljanja novim trendovima i potrebama, a i
Hrvatska kao sastavni dio Europe mora odgovoriti na iste izazove,
istaknuo je Đurašević. Upravo će, dodao je on, Treća hrvatska
konferencija o kvaliteti kroz temu "Kvaliteta-budućnost Hrvatske"
pokušati ponuditi odgovore o putevima i načinima njihovog
ostvarivanja. Konferencija će se održati u travnju 2001. u
Cavtatu.
Inače, moto ovogodišnjeg Europskog tjedna kvalitete glasi
"Kvalitetom u Europu gradeći 21. stoljeće".
(Hina) tp db