FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: UDRUGE POTROŠAČA PODRŽAVAJU PRIJAVU INSPEKTORATA PROTIV HT-A

ZAGERB, 3. studenoga (Hina) - Hrvatska udruga za zaštitu potrošača (HUZP) podržava zahtjev za pokretanje prekršajnog postupka koji je Državni inspektorat podnio protiv Hrvatskog telekoma (HT) i njegovih čelnih ljudi Ivice Mudrinića i Mladena Šutala, zbog povrede propisa u naplati telefonske pretplate fizičkim osobama. Potporu potezu Državnog inspektorata izrazilo je i Društvo za za štitu potrošača Hrvatske 'Potrošač'.
ZAGERB, 3. studenoga (Hina) - Hrvatska udruga za zaštitu potrošača (HUZP) podržava zahtjev za pokretanje prekršajnog postupka koji je Državni inspektorat podnio protiv Hrvatskog telekoma (HT) i njegovih čelnih ljudi Ivice Mudrinića i Mladena Šutala, zbog povrede propisa u naplati telefonske pretplate fizičkim osobama. Potporu potezu Državnog inspektorata izrazilo je i Društvo za za štitu potrošača Hrvatske 'Potrošač'. #L# HUZP prosvjeduje zbog samovoljnog i monopolističkog ponašanja HT- a, kaže član Upravnog odbora HUZP-a Alan Miler. On podsjeća da po Odluci o obvezi prijave cjenika odnosno tarifa uz ostalo stoji da su pravne osobe u vlasništvu RH, među kojima je i HT, pri svakoj promjeni cijena dužne prijaviti cjenike odnosno tarife Ministarstvu gospodarstva. UZ to, nastavlja Miler, Zakon o izninmim mjerama kontrole cijena propisuje da zaštitne cijene i propisi ostaju na snazi dok Vlada ne propiše njihov prestanak. On smatra da HT treba dokazati da je postupio zakonito, a ne postavljati pitanje o nadležnosti Državnog inspektorata. Društvo za zaštitu potrošača Hrvatske 'Potrošač' pozdravlja potez Državnog inspektorata, jer je svojedobno povećanje pretplate na 70 kuna izvršeno bez odluke Ministarstva gospodarstva, kaže predsjednik Potošača Ilija Rkman. Rkman ističe da se 90 posto pritužbi građana koje stižu u Potrošač odnosi na HT-ove račune. Nije jasno, tvrdi predsjedni Potrošača, zašto korisnici HT-ovih usluga uopće plaćaju pretplatu na uslugu fiksne telefonije, kad je svaki od njih platio liniju da bi dobio priključak. Rkman tvrdi da u vremenu između plaćanja priključka i početka rada linije, HT beskamatno raspolaže novcem pretplatnika za razvoj svoje infrastrukture. Stoga je, tvrdi Rkman, svaki pretplatnik zapravo vlasnik djelića HT-a, pa plaćanje pretplate postaje besmisleno. Državni inspektorat podnio je zagrebačkom Prekršajnom sudu zahtjev za pokretanje prekršajnog postupka protiv HT-a, Ivice Mudrinića i Mladena Šutala, zbog povećanja pretplate na 70 kuna za nove pretplatnike od 1. kolovoza 1997. Tadašnji HPT tada je pružio mogućnost uvođenja telefonskog priključka za 500 kuna plus 10 posto poreza na promet, uz cijenu mjesečne pretplate od 70 kuna na koju se također obračunava 10 posto poreza na promet. Inspektorat je donio odluku o ukidanju tog poskupljenja i povrata novca svim oštećenima. No HT je osporio nadležnost Državnog inspektorata i uložio žalbu na takvu odluku, najavljujući da će se o prijavi Državnog inspektorata javno očitovati sljedeći tjedan. (Hina) duk ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙