FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GRADITELJI POSAVSKE AUTOCESTE ZABRINUTI ZASTOJEM U FINANCIRANJU

SLAVONSKI BROD, 1. studenoga (Hina) - Graditelji Posavske autoceste na dionici od Velike Kopanice do Županje, iako bez odobrenih sredstava, nastavlju s ubrzanom izgradnjom kako bi, sukladno planovima, do Nove godine završili gradnju južnoga traka te 26 kilometara duge dionice.
SLAVONSKI BROD, 1. studenoga (Hina) - Graditelji Posavske autoceste na dionici od Velike Kopanice do Županje, iako bez odobrenih sredstava, nastavlju s ubrzanom izgradnjom kako bi, sukladno planovima, do Nove godine završili gradnju južnoga traka te 26 kilometara duge dionice.#L# Nakon što se poslije Nove godine, ako radovi budu završeni u roku, promet preusmjeri na južni trak, u proljeće bi se počelo s izgradnjom sjevernog traka kojim se trenutačno odvija promet od Zagreba prema istoku Hrvatske i dalje prema Beogradu. Posljednja odobrena novčana sredstva u iznosu 50 milijuna kuna sedam slavonskih cestarskih poduzeća, udruženih u konzorcij "Zelena magistrala", potrošili su krajem rujna. Iako je, po riječima direktora "Zelene magistrale" Petra Šimića, početkom listopada bilo vrlo izvjesno kako s odobrenjem novozatraženih 65 milijuna kuna ne bi trebalo biti većih problema, sada, krajem listopada, očito je da problema ima. "Zatražili smo 65 milijuna kuna potrebnih za završetak južnog traka, ali je naš zahtjev, po informacijama kojima raspolažemo, stopiran negdje u Vladi", tvrdi Šimić. Iako u razgovorima s nadležnima u Hrvatskoj upravi za ceste i Ministarstvu javnih radova, obnove i graditeljstva prevladava mišljenje da je Posavska autocesta jedno od najvažnijih gradilišta u Hrvatskoj, novca za njezinu izgradnju ipak nema, čemu se, kako kaže direktor, u "Zelenoj magistrali" ne mogu načuditi. "U prošloj godini od cestarine s Posavske autoceste država je 'ubrala' 222 milijuna kuna čime se ne može mjeriti niti jedan drugi cestovni pravac u Hrvatskoj", navodi Šimić. Dodao je kako je s normalizacijom odnosa u SRJ važnost Posavske autoceste dodatno dobila na značenju. Riječ je o najkraćoj prometnoj vezi zapadne i središnje s jugoistočnom Europom kojom je u godinama prije rata dnevno prometovalo oko 20.000 vozila, dok je prošle godine tim prvcem prošlo oko 9000 vozila. U "Zelenoj magistrali" vjeruju da će interes za bržu izgradnju Posavske autoceste uskoro pokazati i međunarodna zajednica čiji je interes i infrastrukturno povezati SRJ s Europom. "Vjerujemo da će Vlada ipak naći povoljna riješenja za graditelje dionice od Velike Kopanice do Županje koji, unatoč nedostatku novca, koriste posljednje lijepe dane kako bi napravili što više", ističe Šimić. Po njegovim riječima, trenutačno se prvim slojem asflata presvlače posljednji kilometri dionice, a ovih dana počet će i montaža šest nadvožnjaka. (Hina) draž vkn

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙