ZAGREB, 12. listopada (Hina) - Zagrebačka tvrtka Exportdrvo predstavila je danas na Međunarodnom sajmu namještaja, unutrašnjeg uređenja i prateće industrije - Ambienta svoj novi izlagački koncept koji je po ocjeni poslovodstva spoj
polustoljetne tradicije i suvremenog poslovanja.
ZAGREB, 12. listopada (Hina) - Zagrebačka tvrtka Exportdrvo
predstavila je danas na Međunarodnom sajmu namještaja, unutrašnjeg
uređenja i prateće industrije - Ambienta svoj novi izlagački
koncept koji je po ocjeni poslovodstva spoj polustoljetne
tradicije i suvremenog poslovanja.#L#
Izložbeni je prostor napravljen u obliku labirinta, a sadržaj mu
daju video instalacije kroz priču o kompaniji i njezinim
djelatnostima. Nova izlagačka koncepcija dio je korporativne
strategije Exportdrva za jačanjem postojeće i širenja na nova
inozemna tržišta, a sa takvim konceptom izlaganja tvrtka će se
predstavljati na niz sajamskih priredbi u Europi i svijetu,
pojašnjavaju u Exportdrvu.
S ciljem prodora na prekomorska tržišta, a nakon provedenog
istraživanja australskog tržišta, ove je godine tvrtka izlagala i
na međunarodnom sajmu u Melbourneu. Uz to od 21. do 24. studenog ove
godine Exportdrvo će nastupiti, pod pokroviteljstvom Hrvatske
gospodarske komore i japanske vanjskotrgovinske organizacije
JETRO, na međunarodnom sajmu namještaja u Japanu, gdje će
predstavljati hrvatsku drvnu industriju.
Exportdrvo je u prošloj godini ostvarilo ukupan promet od 240
milijuna njemačkih maraka, uključujući tvrtke u svom vlasništvu, a
čak 66,84 posto lanjskog prometa odnosilo se na izvoz. U kategoriji
ostvarenog prometa po sektorima, finalni proizvodi tj. gotov
namještaj zauzima najveći udjel u izvozu - 36,98 posto.
(Hina) tp db