ZAGREB, 6. listopada (Hina) - Ukupni promet tvrtke PBZ American Express porastao je za 40 posto u odnosu na prošlu godinu, prosječna potrošnja po korisniku istodobno povećana je za 19 posto, dok je broj korisnika PBZ AMEX kartice veći
za čak 119 posto, priopćili su iz te tvrtke.
GS: PBZ AMERICAN EXPRESS OSVOJILA NAGRADU ZA MARKETINŠKI PROGRAM
ZAGREB, 6. listopada (Hina) - Ukupni promet tvrtke PBZ American
Express porastao je za 40 posto u odnosu na prošlu godinu, prosječna
potrošnja po korisniku istodobno povećana je za 19 posto, dok je
broj korisnika PBZ AMEX kartice veći za čak 119 posto, priopćili su
iz te tvrtke.#L#
Razlog tome, smatraju, treba potražiti i u činjenici da je ova
tvrtka, uz do sada postojeće AMEX karticu, zlatnu i Business
karticu, od ove godine u ponudu uvrstila i Affinity Card, koja
okuplja članove dviju udruga: Rotary kluba i Hrvatske stomatološke
komore. Također, novost su i debitne kartice vezane uz tekući račun
u bankama Laguna i Riadria.
PBZ American Express osvojila je Dijamantnu G.E.M. nagradu za
najuspješniji marketinsški program koji je u prvih šest mjeseci ove
godine postigao najbolje financijske rezultate u odnosu na isto
lanjsko razdoblje, a koju dodjeljuje American Express Global
Network Services (GNS).
Inače, American Express GNS objedinjuje AMEX partnere u 70 zemalja
širom svijeta, a s tri G.E.M. nagrade svoje partnere nagrađuje za
najbolje marketinške programe. Nagrada se sastoji od kristalne
skulpture i 15 tisuća američkih dolara, za koje u PBZ American
Expressu kažu da će biti donirani dobrotvornoj organizaciji koju će
naknadno odabrati.
(Hina) pp/rub ds