FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

"ILOČKI PODRUMI" SE PRIPREMAJU ZA IZLAZAK NA INOZEMNO TRŽIŠTE, ALI NE PO SVAKU CIJENU

ILOK, 26. rujna (Hina) - Otkako se prošle godine izdvojilo iz sastava negdašnjega vukovarskog poljoprivrednog diva VUPIK-a, poduzeće "Iločki podrumi" nastoji pronaći nove putove održanja na hrvatskoj vinskoj karti i načine prodora na inozemno tržište vina.
ILOK, 26. rujna (Hina) - Otkako se prošle godine izdvojilo iz sastava negdašnjega vukovarskog poljoprivrednog diva VUPIK-a, poduzeće "Iločki podrumi" nastoji pronaći nove putove održanja na hrvatskoj vinskoj karti i načine prodora na inozemno tržište vina. #L# Iako su suša i nepovoljni klimatski uvjeti, osim u Dalmaciji i Istri, teškoće stvorili i vinarima srijemskog vinogorja, poznatog ponajprije po bijelom pinotu, rajnskom rizlingu, graševini i tramincu te jedinom crnom vinu frankovki, direktor "Iločkih podruma" Ivan Juroš ističe kako štete u vinogradima nisu velike a prinosi su više nego dobri. "Iako berba kasnijih sorata još nije završila, uvjeren sam kako će naša godišnja proizvodnja od oko tri milijuna litara vina biti uobičajena", napominje Juroš, dodajući kako je od negdašnjih oko 900 ha vinograda pod "Iločkim podrumima" Uprava morala iskrčiti oko 350 ha zbog lošeg ili nikakva održavanja vinograda za višegodišnje okupacije tog dijela Srijema. "Posve je, međutim, drugo pitanje jesmo li zadovoljni strukturom trženja našeg vina. Dakako, željeli bismo da je više butelja, a manje vina u bocama od litre i dvije litre a najmanje u rinfuzi", kaže Juroš, ustvrdivši da je krajnjem potrošaču najskuplje upravo buteljirano vino. "Naša proizvođačka cijena vina nije previsoka. Druga je stvar što Hrvatska nema propisa koji bi vlasnike maloprodajnih i ugostiteljskih objekata onemogućio da bezočno umnožavaju proizvođačku cijenu. Mi bismo pristali prodati butelje graševine po 16 kuna 'franco podrum', ali što to ljubiteljima vinske kapljice vrijedi kad maloprodaja i ugostitelji tu cijenu odmah množe s pet", ističe Ivan Juroš. Napominje kako se "Iločki podrumi" zauzimaju za stvaranje takvih zakonskih propisa ua proizvodnju vina koji će ponajprije zaštititi ugledna i vrijedna vina, dakle i krajnjeg potrošača kojemu se danas nude svakojaka, odnosno loša vina. Po Juroševim riječima svi koji cijene dobra vina cijene i iločka vina. "Imamo kvalitetu koju ćemo, nadam se, uskoro moći predstaviti i na inozemnom tržištu, ali ne po svaku cijenu", ističe, dodajući kako "to tržište neće nikada dobiti butelju vina iz Iloka za tri njemačke marke, kako ga neki prodaju, jer kad jednom to učinite, to nikada više ne možete popraviti". (Hina) draž gk

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙