SYDNEY, 26. rujna (Hina/Reuters) - Službena internet stranica olimpijskih igara u Sydneyu iz dana u dan postavlja nove rekorde. Premda su organizatori posljednjih Igara u ovom stoljeću predvidjeli 6.5 milijardi ulaza, šest dana prije
kraja natjecanja zabilježeno je 7.2 milijarde ulazaka na www.olympics.com.Niz sjajnih rezultata, mnoštvo podataka i mogućnost gledanja sportskih nadetanja "u živo" učinili su ovu stranicu izuzetno atraktivnom. Primjerice, posljednje zimske olimpijske igre u Naganu zabilježile su 634 milijuna ulaza na svoju službenu stranicu, dok je u Atlanti ta brojka iznosila tek 187 milijuna. "Posebno smo ponosni što usprkos tako velikom broju ulaza stranica niti jednom nije "pala"," kazao je Craig Lowder, glasnogovornik IBM-a. Neočekivano veliki uspjeh internet stranice olimpijskih igara "zavio" je u crno američku TV postaju NBC. Olimpijske "highlighte" prati tek 15.6 milijuna gledatelja, dok su čelnici NBC-a očekivali oko 19 milijuna gledatelja. (Hina) dl dl
SYDNEY, 26. rujna (Hina/Reuters) - Službena internet stranica
olimpijskih igara u Sydneyu iz dana u dan postavlja nove rekorde.
Premda su organizatori posljednjih Igara u ovom stoljeću
predvidjeli 6.5 milijardi ulaza, šest dana prije kraja natjecanja
zabilježeno je 7.2 milijarde ulazaka na www.olympics.com.
Niz sjajnih rezultata, mnoštvo podataka i mogućnost gledanja
sportskih nadetanja "u živo" učinili su ovu stranicu izuzetno
atraktivnom. Primjerice, posljednje zimske olimpijske igre u
Naganu zabilježile su 634 milijuna ulaza na svoju službenu
stranicu, dok je u Atlanti ta brojka iznosila tek 187 milijuna.
"Posebno smo ponosni što usprkos tako velikom broju ulaza stranica
niti jednom nije "pala"," kazao je Craig Lowder, glasnogovornik
IBM-a.
Neočekivano veliki uspjeh internet stranice olimpijskih igara
"zavio" je u crno američku TV postaju NBC. Olimpijske "highlighte"
prati tek 15.6 milijuna gledatelja, dok su čelnici NBC-a očekivali
oko 19 milijuna gledatelja.
(Hina) dl dl