FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: U OPATIJI FESTIVAL OGLAŠAVANJA - FESTO 2000

ZAGREB, 25. rujna (Hina) - Osmi Festival oglašavanja Festo 2000. održat će se od 19. do 21. listopada u Opatiji u organizaciji Hrvatskog oglasnog zbora. U radu tog tradicionalnog godišnjeg skupa stručnjaka raznih profila u tržnom komuniciranju sudjelovat će oko 400 sudionika iz Hrvatske.
ZAGREB, 25. rujna (Hina) - Osmi Festival oglašavanja Festo 2000. održat će se od 19. do 21. listopada u Opatiji u organizaciji Hrvatskog oglasnog zbora. U radu tog tradicionalnog godišnjeg skupa stručnjaka raznih profila u tržnom komuniciranju sudjelovat će oko 400 sudionika iz Hrvatske. #L# Na festivalu će se, među ostalim, razmotriti najsuvremenija dostignuća i trendovi tržnog komuniciranja na prijelazu u treći milenij. U sklopu toga, održat će se izlaganje o novim načinima oglašavanja, primjerice novi pristup dizajnu i estetici te razvoju trgovačkih marki u cyber prostoru. Prezentirat će se najnovija medijska istraživanja u Hrvatskoj, i to o gledanoti televizije, slušanosti radio postaja, čitanosti tiskovina i dr., istaknuo je direktor Festo 2000. Edvin Jurin. Neke od tema na Festivalu oglašavanja bit će politički marketing, event marketing, turistički marketing budućnosti i dr. Sudionici Festivala razgovarat će o filozofiji i procesu nastajanja novih vizualnih identiteta te odnosa s javnošću. U sklopu Festo 2000. proglasit će se najkvalitetnija dostignuća na području tržnog komuniciranja u hrvatskom promotivnom prostoru. Pritom će se ocjenjivati djela nastala posebice za potrebe hrvatskog tržišta ili hrvatskih tvrtki. Ovogodišnji stručni ocjenjvaički sud za dodjelu nagrada i priznanja čine predstavnici sedam hrvatskih najnagrađivanijih marketinških agencija na festivalima oglašavanja proteklih godina. Unutar 13 natjecateljskih skupina (TV spot, serija TV spotova, radijski spot, serija radijskih spotova, novinski oglas, serija novinskih oglasa, vanjski oglas, serija vanjskih oglasa, tiskana oglasna srestva, interaktivni mediji, cjelovita kampanja, dizajn pakiranja i slogan) uspostavljene su dvije razine nagrada - pobjednik skupine i pobjednik kategorije. (Hina) splj ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙