SYDNEY, 19. rujna (Hina/Reuters) - Ukoliko ste obožavatelj osvježavajućeg pića "Pepsi" i recimo atletike na olimpijskim igrama u Sydneyu morati ćete birati između dvije "ljubavi". Jedan od glavnih sponzora Igara je Coca-Cola i niti
jednom gledatelju neće biti dozvoljeno unijeti na sportske objekte proizvode konkurentske Pepsi. Gledatelj sa konzervom Pepsi biti će ljubazno zamoljen da je ostavi na ulazu zajedno sa ostalim opasnim predmetima. Ili ostavite Pepsi ili nema ulaza. "Niti jednom proizvodu koji nije službeni sponzora olimpijskih igara neće biti dozvoljen ulazak na stadione ili dvorane," izvijestili su iz organizacijskog odbora (SOCOG). Jedanaest glavnih sponzora platilo je Međunarodnom olimpijskom odboru 550 milijuna dolara za prava od 1997-2000 godine, dok 13 australskih korporacija sponzorira OI sa 410 milijuna dolara. Velikim kompanijama "nastup" na olimpijskim igrama sjajna je prilika za jedinstvenu reklamu. Društvo sa olimpijskim krugovima sigurna je zarada. Marketinški stručnjaci tvrde kako 93 posto svjetske populacije prepoznaje olimpijske krugove. Prodaja IBM-ovih proizvoda nakon zimskih olimpijskih igara u Naganu 1998. godine porasla je za 11 posto, a u nekim državama i 40 posto. "Nastup na OI u Sydneyu sjajna je marketinška akcija," kazao je jedan od čelnika
SYDNEY, 19. rujna (Hina/Reuters) - Ukoliko ste obožavatelj
osvježavajućeg pića "Pepsi" i recimo atletike na olimpijskim
igrama u Sydneyu morati ćete birati između dvije "ljubavi".
Jedan od glavnih sponzora Igara je Coca-Cola i niti jednom
gledatelju neće biti dozvoljeno unijeti na sportske objekte
proizvode konkurentske Pepsi. Gledatelj sa konzervom Pepsi biti će
ljubazno zamoljen da je ostavi na ulazu zajedno sa ostalim opasnim
predmetima. Ili ostavite Pepsi ili nema ulaza.
"Niti jednom proizvodu koji nije službeni sponzora olimpijskih
igara neće biti dozvoljen ulazak na stadione ili dvorane,"
izvijestili su iz organizacijskog odbora (SOCOG). Jedanaest
glavnih sponzora platilo je Međunarodnom olimpijskom odboru 550
milijuna dolara za prava od 1997-2000 godine, dok 13 australskih
korporacija sponzorira OI sa 410 milijuna dolara. Velikim
kompanijama "nastup" na olimpijskim igrama sjajna je prilika za
jedinstvenu reklamu. Društvo sa olimpijskim krugovima sigurna je
zarada. Marketinški stručnjaci tvrde kako 93 posto svjetske
populacije prepoznaje olimpijske krugove. Prodaja IBM-ovih
proizvoda nakon zimskih olimpijskih igara u Naganu 1998. godine
porasla je za 11 posto, a u nekim državama i 40 posto. "Nastup na OI u
Sydneyu sjajna je marketinška akcija," kazao je jedan od čelnika
kompjuterskog giganta IBM-a, koji je sponzor Olimpijada od 1993.
godine, a Sydney je njihova posljednja akcija.
(Hina) dl dl