FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GRADNJA AUTOCESTA U SLOVENIJI KASNI, POTREBAN REBALANS

LJUBLJANA, 18. rujna (Hina) - Gradnja tzv. cestovnog križa - mreže autocesta koje će Sloveniju povezati s Austrijom i Hrvatskom na pravcu sjever-jug te s Italijom i Madžarskom na pravcu zapad- istok kasnit će najmanje dvije godine, a među trasama koje će kasniti je i pravac Maribor-Ptuj, važan za Hrvatsku zbog povezivanja na slovenski cestovni križ blizu Macelja odnosno povezivanja s austrijsko-njemačkom Pirnskom cestom.
LJUBLJANA, 18. rujna (Hina) - Gradnja tzv. cestovnog križa - mreže autocesta koje će Sloveniju povezati s Austrijom i Hrvatskom na pravcu sjever-jug te s Italijom i Madžarskom na pravcu zapad- istok kasnit će najmanje dvije godine, a među trasama koje će kasniti je i pravac Maribor-Ptuj, važan za Hrvatsku zbog povezivanja na slovenski cestovni križ blizu Macelja odnosno povezivanja s austrijsko-njemačkom Pirnskom cestom. #L# Kako je u ponedjeljak u razgovoru za slovenski radio izjavio ministar prometa Anton Bergauer, taj i neki drugi pravci biti će završeni tek 2006. ili 2007. godine, a ne 2004. godine kako je predviđao 10-godišnji nacionalni program gradnje autocesta na osnovi posebnog zakona o namjenskom izdvajanju za autoceste koji je donijela druga Drnovšekova koalicijska vlada. Po riječima Bergauera, na osnovi analize izvedbe programa u ovoj godini bit će potrebno izraditi rebalans plana kojim će se redefinirati njegovo financiranje, utvrditi nova dinamika, te u program uključiti priključne ceste kojima će se bolje spajati regije u Sloveniji. Osim toga, sadašnja će vlada razmotriti zahtjeve domaćih izvođača radova da se bolje uključe u cestogradnju koja je zadnjih godina zbog obveznih međunarodnih natječaja i strane konkurencije snizila cijene radova. Kao glavni razlog zastoja u planiranoj dinamici gradnje autocesta slovenski investitori i urbanisti navode izmjene koje u planiranju diktiraju lokalne zajednice preko politike, no Bergauer tvrdi da su glavni uzrok zastoja urbanistički problemi, težak teren i visoki standardi zaštite okoliša. U ministarstvu za okoliš i prostor tvrde da je Slovenija u ekološkoj zaštiti pri gradnji cesta dostigla standarde koje uvažavaju u Francuskoj, Njemačkoj i Austriji, što poskupljuje projekte. Na gradnju autocesta u ovoj će godini u Sloveniji biti potrošeno oko 450 milijuna njemačkih maraka iz namjenskih sredstava i kredita s jamstvom države. (Hina) fl sd

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙