PULA, 5. rujna (Hina) - Ministar prosvjete i športa Vladimir Strugar danas se na stručno-radnom sastanku u Puli sastao s ravnateljima osnovnih i srednjih škola Istarske, Pirmorsko-goranske i Ličko-senjske županije. Govoreći o
kvalitetnijem radu u sklopu demokratizacije školstva, Strugar je rekao da naputke, propise i "prisilu" treba zamijeniti s više inicijative, dijaloga i kreativnosti.
PULA, 5. rujna (Hina) - Ministar prosvjete i športa Vladimir
Strugar danas se na stručno-radnom sastanku u Puli sastao s
ravnateljima osnovnih i srednjih škola Istarske, Pirmorsko-
goranske i Ličko-senjske županije.
Govoreći o kvalitetnijem radu u sklopu demokratizacije školstva,
Strugar je rekao da naputke, propise i "prisilu" treba zamijeniti s
više inicijative, dijaloga i kreativnosti.#L#
U izjavi za novinare Strugar je komentirao primjere nezadovoljstva
u Puli, Umagu, Novom Vinodolskom i drugim gradovima zbog ponovnog
imenovanja dosadašnjih ravnatelja, a posebno se osvrnuo na
najavljeni štrajk u pulskoj Industrijsko-obrtničkoj školi.
"Kao ministar s pravom imenovanja ravnatelja škola nastojao sam
poštivati mišljenja učiteljskog vijeća, školskog odbora,
županijskog ureda i prosvjetne inspekcije. Međutim, u nekoliko
slučajeva, kao što je i ovaj u Puli, to nisam mogao jer su se
mišljenja razilazila. Smatrao sam kako je dobro u tom trenutku
ostaviti sadašnjeg ravnatelja na mjestu obnašatelja dužnosti za
određeno vrijeme, do promjena Zakona i članova školskog odbora jer
se nadam da će onda problem biti lakše riješiti", izjavio je
Strugar.
Pritom je napomenuo kako je školski odbor Industrijsko-obrtničke
škole donio odluku o raspisivanju natječaja za ravnatelja koji bi
trebao biti završen za mjesec dana. Ministar Strugar izrazio je
uvjerenost kako će, nakon raspisanog natječaja, biti izabran
najbolji kandidat, a očekuje da će se, uz sadašnjeg ravnatelja,
javiti i novi kanadidati.
Govoreći o najavljenom štrajku, ministar smatra da nije dobro
ucjenjivati štrajkovima i odgoditi početak školske godine.
Poručio je kako na putu demokratizacije centraliziranog hrvatskog
školskog sustava treba imati više tolerancije i kvalitetniji odnos
koji zahtijeva puno više truda prema prevladavanju određenih
teškoća i kriza.
(Hina) dspo vkn