KUPJAK/VRBOVSKO, 29. kolovoza (Hina) - Na dionici autoceste Rijeka-Karlovac od Kupjaka prema Vrbovskom i Bosiljevu, danas je - u nazočnosti potpredsjednika Vlade Slavka Linića te ministara Alojza Tušeka i Radimira Čačića - održana
svečanost proboja tunela Veliki Gložac, ukupne dužine 1.151 metar. Radove na proboju tunela izvele su francuska tvrtka Spie Batignolles TP i poduzeće Mediteran Union Tuneli d.d. iz Zagreba.
KUPJAK/VRBOVSKO, 29. kolovoza (Hina) - Na dionici autoceste
Rijeka-Karlovac od Kupjaka prema Vrbovskom i Bosiljevu, danas je -
u nazočnosti potpredsjednika Vlade Slavka Linića te ministara
Alojza Tušeka i Radimira Čačića - održana svečanost proboja tunela
Veliki Gložac, ukupne dužine 1.151 metar. Radove na proboju tunela
izvele su francuska tvrtka Spie Batignolles TP i poduzeće Mediteran
Union Tuneli d.d. iz Zagreba. #L#
Ugovorena vrijednost radova je 98,1 milijun kuna a izvedeno je 72,9
milijuna kuna ili 74 posto ugovorenih radova na toj dionici
autoceste, rečeno je na svečanosti proboja tunela Veliki Gložac na
dijelu autoceste Rijeka-Karlovac od Kupjaka do Bosiljeva.
Potpredsjednik Vlade Linić istaknuo je kako Vlada podupire
izgradnju autoceste Rijeka-Karlovac, kao najvećeg
infrastrukturnog objekta u Hrvatskoj. Dodao je kako je sa
tehnološko-tehničke strane probijeni tunel Veliki Gložac i
vijadukt Severinske Drage, na dionici poluautoceste Vrbovsko -
Bosiljevo, moguće pustiti u promet do kraja godine 2002.
Potpredsjednik Vlade također je rekao kako je gotov najteži dio
posla na dionici autoceste od Karlovca do Vukove Gorice, te da
očekuje da bez većih problema autocesta Karlovac-Rijeka bude
gotova do godine 2003.
Prije svečanosti proboja tunela, potpredsjednik Linić te ministri
pomorstva prometa i veza Tušek i javnih radova obnove i
graditeljstva Čačić, obišli su gradilište dionice autoceste
Karlovac-Vukova Gorica, u ukupnoj dužini od 18,2 kilometra. Ta
dionica autoceste Karlovac-Rijeka počela se graditi u svibnju
1998. kada je počela i izgradnja Vijadukta Drežnik - duljine 2.485
metara, tunela Sveti Marko i mosta Dobra - duljine 546 metara.
Radove izgradnje Vijadukta Drežnik izvodi domaći konzorcij
izvoditelja - Konstruktor inženjering d.d. Split, Vijadukt d.d.
Zagreb, Hidroelektra Niskogradnja d.d. Zagreb i Industrogradnja
d.d. Zagreb.
Radovi na dionici Karlovac-Vukova Gorica teku po planu istaknuo je
ministar javnih radova obnove i graditeljstva Radimir Čačić. Dodao
je da "stanje izvedbe radova, trase i objekata na dužini od 18,2
kilometra, jamči dovršetak radova i puštanje u promet tog dijela
dionice od Karlovca do Vukove Gorice do 1. lipnja 2001."
Dionica od Kupljaka do Vrbovskog ukupno je dugačka 19,76 km, od toga
je 8,3 kilometra autoceste uz čvor Vrbovsko. Radovi na donjem
ustroju trase poluautoceste s objektima u trasi počeli su u
kolovozu 1998., a dosad je izvršeno 55 posto ugovorene vrijednosti
dionice.
(Hina) tg sp