FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PROBIJEN TUNEL VELIKI GLOŽAC, NA DIONICI KUPJAK-VRBOVSKO

KUPJAK/VRBOVSKO, 29. kolovoza (Hina) - Na dionici autoceste Rijeka-Karlovac od Kupjaka prema Vrbovskom i Bosiljevu, danas je - u nazočnosti potpredsjednika Vlade Slavka Linića te ministara Alojza Tušeka i Radimira Čačića - održana svečanost proboja tunela Veliki Gložac, ukupne dužine 1.151 metar. Radove na proboju tunela izvele su francuska tvrtka Spie Batignolles TP i poduzeće Mediteran Union Tuneli d.d. iz Zagreba.
KUPJAK/VRBOVSKO, 29. kolovoza (Hina) - Na dionici autoceste Rijeka-Karlovac od Kupjaka prema Vrbovskom i Bosiljevu, danas je - u nazočnosti potpredsjednika Vlade Slavka Linića te ministara Alojza Tušeka i Radimira Čačića - održana svečanost proboja tunela Veliki Gložac, ukupne dužine 1.151 metar. Radove na proboju tunela izvele su francuska tvrtka Spie Batignolles TP i poduzeće Mediteran Union Tuneli d.d. iz Zagreba. #L# Ugovorena vrijednost radova je 98,1 milijun kuna a izvedeno je 72,9 milijuna kuna ili 74 posto ugovorenih radova na toj dionici autoceste, rečeno je na svečanosti proboja tunela Veliki Gložac na dijelu autoceste Rijeka-Karlovac od Kupjaka do Bosiljeva. Potpredsjednik Vlade Linić istaknuo je kako Vlada podupire izgradnju autoceste Rijeka-Karlovac, kao najvećeg infrastrukturnog objekta u Hrvatskoj. Dodao je kako je sa tehnološko-tehničke strane probijeni tunel Veliki Gložac i vijadukt Severinske Drage, na dionici poluautoceste Vrbovsko - Bosiljevo, moguće pustiti u promet do kraja godine 2002. Potpredsjednik Vlade također je rekao kako je gotov najteži dio posla na dionici autoceste od Karlovca do Vukove Gorice, te da očekuje da bez većih problema autocesta Karlovac-Rijeka bude gotova do godine 2003. Prije svečanosti proboja tunela, potpredsjednik Linić te ministri pomorstva prometa i veza Tušek i javnih radova obnove i graditeljstva Čačić, obišli su gradilište dionice autoceste Karlovac-Vukova Gorica, u ukupnoj dužini od 18,2 kilometra. Ta dionica autoceste Karlovac-Rijeka počela se graditi u svibnju 1998. kada je počela i izgradnja Vijadukta Drežnik - duljine 2.485 metara, tunela Sveti Marko i mosta Dobra - duljine 546 metara. Radove izgradnje Vijadukta Drežnik izvodi domaći konzorcij izvoditelja - Konstruktor inženjering d.d. Split, Vijadukt d.d. Zagreb, Hidroelektra Niskogradnja d.d. Zagreb i Industrogradnja d.d. Zagreb. Radovi na dionici Karlovac-Vukova Gorica teku po planu istaknuo je ministar javnih radova obnove i graditeljstva Radimir Čačić. Dodao je da "stanje izvedbe radova, trase i objekata na dužini od 18,2 kilometra, jamči dovršetak radova i puštanje u promet tog dijela dionice od Karlovca do Vukove Gorice do 1. lipnja 2001." Dionica od Kupljaka do Vrbovskog ukupno je dugačka 19,76 km, od toga je 8,3 kilometra autoceste uz čvor Vrbovsko. Radovi na donjem ustroju trase poluautoceste s objektima u trasi počeli su u kolovozu 1998., a dosad je izvršeno 55 posto ugovorene vrijednosti dionice. (Hina) tg sp

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙