FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

STUDIJA O KOFEINU U BEZALKOHOLNIM PIĆIMA IZAZVALA BURNE REAKCIJE

CHICAGO, 16. kolovoza (Hina/AP) - Manje istraživanje čiji autori tvrde da kofein u bezalkoholnim pićima, kao što su različite vrste kola, nije u njih dodan samo radi okusa već i da bi stvorio ovisnost kod potrošača, izazvalo je snažna reagiranja američke industrije bezalkoholnih pića, koja je studiju ocijenila neutemeljenom i neodgovornom.
CHICAGO, 16. kolovoza (Hina/AP) - Manje istraživanje čiji autori tvrde da kofein u bezalkoholnim pićima, kao što su različite vrste kola, nije u njih dodan samo radi okusa već i da bi stvorio ovisnost kod potrošača, izazvalo je snažna reagiranja američke industrije bezalkoholnih pića, koja je studiju ocijenila neutemeljenom i neodgovornom.#L# Glasnogovornik Nacionalne organizacije proizvođača bezalkoholnih pića Jeff Nedelman opovrgnuo je zaključke istraživanja izjavivši da se "kofein u pića dodaje isključivo zbog okusa". U studiji, dvojica autora s medicinskog instituta Johns Hopkins, navode da približno 70 posto bezalkoholnih pića koja se prodaju na američkom tržištu sadrže kofein. Oni marketing bezalkoholnih kola koje sadrže kofein povezuju s ranijim tvrdnjama duhanske industrije da se nikotin u cigarete stavlja samo zbog okusa. Istraživači su obuhvatili 25 ispitanika koji piju kolu dajući im šest različitih vrsta kola. Na traženje da odrede koja od kola sadrži kofein, a koja ne, samo dvojica ispitanika mogla su otkriti okus kofeina u količinama jednakim onima koje se dodaju pićima poput Pepsi i Coca-Cole Classic. Vodeći istraživač na projektu, Roland Griffiths smatra da proizvođači bezalkoholnih pića u njih dodaju manje količine droge za popravljanje raspoloženja koje stvaraju blagu ovisnost. Zbog toga, ocjenjuje on, mnogo više ljudi pije sokove s kofeinom nego bez njega. Nacionalna organizacija proizvođača bezalkoholnih pića, na koju se odnosi 95 posto američkog tržišta tim proizvodima, pak smatra da je u istraživanju obuhvaćen premalen broj ispitanika te da u zaključcima studije ima previše vlastitog mišljenja. Istraživanje je objavio časopis Američke zdravstvene organizacije Family Medicine u kolovozu. (Hina) kg

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙