PARIZ, 30. srpnja (Hina/AFP) - Plamen na Air Franceovom Concordeu koji je uočen nakon polijetanja zrakoplova "najvjerojatnije" je potjecao od "znatnog curenja goriva", a ne od kvara motora, objavio je u nedjelju Ured za istrage o
nesrećama (BEA).
PARIZ, 30. srpnja (Hina/AFP) - Plamen na Air Franceovom Concordeu
koji je uočen nakon polijetanja zrakoplova "najvjerojatnije" je
potjecao od "znatnog curenja goriva", a ne od kvara motora, objavio
je u nedjelju Ured za istrage o nesrećama (BEA). #L#
Air Franceov Concorde srušio se u utorak nedugo nakon polijetanja s
pariške zračne luke Roissy.
"Plamen primjećen nakon polijetanja ne potječe od motora, već
najvjerojatnije od znatnog curenja goriva", stoji u trećem
priopćenju BEA-e od pada Concordea.
Osim toga, jedan od dijelova pronađenih na pisti zračne luke "čini
se da potječe od jednog rezervoara goriva", dodaje se u
priopćenju.
"Obavijest V1 (brzina pri kojoj pilot više ne može prekinuti
polijetanje) koju daje posada zrakoplova dana je 32 sekunde nakon
puštanja kočnica kada je zrakoplov prešao 1.200 metara". Dijelovi
zrakoplova pronađeni na pisti nalazili su se nakon te točke, stoji u
priopćenju.
BEA je u svojem prvom priopćenju u četvrtak navečer potvrdila da je
"u stražnjem dijelu zrakoplova izbio plamen" te "kvar na motoru br.
2" koji je smješten u lijevom krilu zrakoplova.
Potvrđen je i problem sa stajnim trapom koji, prema razgovoru
posade, nije mogao biti uvučen, kao i neobjašnjeno smanjenje rada
motora br. 1 za koje se ne zna je li bila namjerna pilotova odluka
ili ne.
BEA je u petak precizirala da su jedna ili možda dvije gume na
glavnom lijevom stajnom trapu zrakoplova, uništene pri
polijetanju. Tada je priopćeno "da se čini da je podrijetlo požara
bilo izvan motora" te da ga se "tek treba utvrditi".
Među dijelovima zrakoplova pronađenima na pisti, većina
identificiranih predmeta "iz lijevog su dijela zrakoplova",
precizirao je BEA.
(Hina) zt sv