FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SKUPŠTINA HŽ-A IMENOVALA NOVI NADZORNI ODBOR

ZAGREB, 26. srpnja (Hina) - Skupština Hrvatskih željeznica (HŽ) na jutrošnjoj je sjednici razriješila dosadašnji Nadzorni odbor HŽ-a i izabrala novi. U novi su Nadzorni odbor imenovani Slavko Linić, Mladen Koznić, Damir Kuštrak, Jure Radić, Darko Peričić, Marko Škreb i Radimir Čačić, izjavio je danas novinarima u Vladi Alojz Tušek, predsjednik Skupštine HŽ-a i ministar pomorstva, prometa i veza.
ZAGREB, 26. srpnja (Hina) - Skupština Hrvatskih željeznica (HŽ) na jutrošnjoj je sjednici razriješila dosadašnji Nadzorni odbor HŽ-a i izabrala novi. U novi su Nadzorni odbor imenovani Slavko Linić, Mladen Koznić, Damir Kuštrak, Jure Radić, Darko Peričić, Marko Škreb i Radimir Čačić, izjavio je danas novinarima u Vladi Alojz Tušek, predsjednik Skupštine HŽ-a i ministar pomorstva, prometa i veza.#L# Upitan hoće li biti promjena u Upravi HŽ-a, Tušek je kazao da misli da će promjena biti. "Danas ne, ali mislim da će ih biti", rekao je. Skupština HŽ-a je za predsjednika Nadzornog odbora, kojeg biraju sami članovi, predložila Slavka Linića. Skupština je analizirala i situaciju u HŽ-u i dala podršku prijedlogu strategije restrukturiranja i modernizacije HŽ-a koja će se naći na današnjem zatvorenom dijelu sjednice hrvatske Vlade, izjavio je ministar Tušek novinarima između otvorenog i zatvorenog dijela sjednice Vlade. Rasprava o strategiji podrazumijeva restrukturiranje i modernizaciju željeznice. Jedan dio HŽ-a već je odijeljen u 11 društava kćeri, a dio koji se odnosi na sam HŽ podijelio bi se na infrastrukturu, putnički i teretni prijevoz, kazao je Tušek. Odmah bi se, najavio je, prišlo izmjeni zakonske regulative kako bi privatizacija tvrtki kćeri počela već ove godine, a iza 2002. godine krenulo bi se u privatizaciju teretnog prometa. Tušek je kazao i kako se predviđa ukidanje nekih potpuno nerentabilnih pruga, ukidanje određenih linija, te kontinuirano smanjenje broja zaposlenika do broja nužnog za normalno poslovanje HŽ-a. U modernizaciji se pak predviđa modernizacija infrastrukture, što znači remont i obnovu pruga, automatizaciju prometa, osiguranje prijelaza. U teretnom prometu išlo bi se na nabavu vagona za prijevoz kamiona, a u putničkom prometu na obnavljanje sadašnjih putničkih vagona, te nabavu nagibnih vlakova za pravce prema Rijeci i Dalmaciji, kazao je Tušek. (Hina) bn/bm db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙