FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SINDIKAT STROJOVOĐA: U KUTINI IZBJEGNUTA ŽELJEZNIČKA NESREĆA VELIKIH RAZMJERA

ZAGREB, 25. srpnja (Hina) - Sindikat strojovođa Hrvatske priopćio je danas da je prošloga petka na kolodvoru u Kutini izbjegnuta nesreća čije bi posljedice bile slične velikoj željezničkoj nesreći na zagrebačkom glavnom kolodovoru 1974. godine, kada je poginulo oko 150 ljudi. Vlak sastavljen od nekoliko spavaćih kola, s ukupno oko 300 putnika, te nekoliko vagona za prijevoz automobila, pri ulasku u kutinski kolodvor dozvoljenom brzinom od 100 kilometara na sat "raspao" se na dva dijela. Nakon što je lokomotiva sa spavaćim kolima prošla preko skretnice, iz nepoznatog razloga skretnica se pomaknula, tako da je druga polovica vlaka skrenula na drugi kolosijek.
ZAGREB, 25. srpnja (Hina) - Sindikat strojovođa Hrvatske priopćio je danas da je prošloga petka na kolodvoru u Kutini izbjegnuta nesreća čije bi posljedice bile slične velikoj željezničkoj nesreći na zagrebačkom glavnom kolodovoru 1974. godine, kada je poginulo oko 150 ljudi. Vlak sastavljen od nekoliko spavaćih kola, s ukupno oko 300 putnika, te nekoliko vagona za prijevoz automobila, pri ulasku u kutinski kolodvor dozvoljenom brzinom od 100 kilometara na sat "raspao" se na dva dijela. Nakon što je lokomotiva sa spavaćim kolima prošla preko skretnice, iz nepoznatog razloga skretnica se pomaknula, tako da je druga polovica vlaka skrenula na drugi kolosijek.#L# Nesreća je izbjegnuta jer je uslijed pucanja zračnog voda došlo do automatskog kočenja i zaustavljanja obaju dijelova vlaka, pri čemu se drugi dio vlaka zaustavio metar pred vlakom koji je već stajao na tom kolosijeku, ističe se u priopćenju. Sindikat strojovođa u povodu toga događaja poziva na odgovornost ministra pomorstva, prometa i veza Alojza Tušeka i generalnog direktora Hrvatskih željeznica Dragutina Šubata i traži njihove ostavke. U demokratskim državama nakon takvih nesreća ministar za željeznicu i njezin direktor ponudili bi ostavke, a u najmanju bi ruku javnosti objasnili nemio događaj. No, Tušek i Šubat, po njihovoj ocjeni, ne namjeravaju to učiniti, već pokušavaju zataškati nesreću, imenujući istražno povjerenstvo za ispitivanje uzroka nesreće tek četvrti dan nakon što se ona dogodila, upozorava sindikat. Strojovođe stoga razmatraju mogućnost da zbog niske razine sigurnosti u željezničkom prometu smanje brzinu vožnje svih vlakova i kroz sve kolodvore, kaže se u priopćenju. (Hina) md do

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙