FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PULA: ZA ŠTO BRŽI POČETAK GRADNJE ZAPADNOG KRAKA ISTARSKOG IPSILONA

PULA, 24. srpnja (Hina) - Izgradnja zapadnog kraka Istarskog ipsilona, od Pule do Dragonje, ukupne dužine do 100 kilometara, mora započeti i dovršiti se u što kraćem roku. Hrvatska Vlada o tome mora što prije donijeti svoju odluku jer je gradnja zapadnog kraka ključno pitanje za daljnji razvoj Istre i istarskog turizma, zaključak je to današnjeg sastanka u Puli posvećenog "Tehničkim i financijskim prijedlozima za nastavak izgradnje istarskog ipsilona".
PULA, 24. srpnja (Hina) - Izgradnja zapadnog kraka Istarskog ipsilona, od Pule do Dragonje, ukupne dužine do 100 kilometara, mora započeti i dovršiti se u što kraćem roku. Hrvatska Vlada o tome mora što prije donijeti svoju odluku jer je gradnja zapadnog kraka ključno pitanje za daljnji razvoj Istre i istarskog turizma, zaključak je to današnjeg sastanka u Puli posvećenog "Tehničkim i financijskim prijedlozima za nastavak izgradnje istarskog ipsilona". #L# Skup je organiziralo dioničko društvo "Istarska autocesta" i istarski župan Stevo Žufić, a okupio je većinu istarskih saborskih zastupnika te predstavnike istarskih gradova. Od nadležnih ministarstava zatraženo je da što prije obavijeste javnost o modelu dovršetka Istarskog ipsilona, a Istarska županija će se aktivno uključiti u cjelokupnu problematiku s time da će, kako je rečeno, prihvatiti i naplatu ako to bude praksa na cijelome području Republike Hrvatske. Čelnici Turističke zajednice Istarske županije izvijestili su da je u prvih šest mjeseci u Istru stiglo 654 tisuće gostiju, od čega 95 posto cestovnim pravcima. Stoga s obzirom na to da se za iduću godinu planira 10-postotno povećanje dolazaka, turistički djelatnici smatraju da bi upravo dovršenje Istarskog ipsilona bilo veliki napredak za turizam i gospodarstvo u Istri. Pomoćnik generalnog direktora koncesionara "Bina-Istra" Aleksa Ladavac na današnjem je sastanku ponudio nekoliko modela s raznim omjerima naplate i državne kompenzacije odnosno model otvorenog tipa naplate samo na određenim objektima. Slijedila je rasprava u kojoj je saborski zastupnik Damir Kajin ocijenio kako su naplate cestarine koje su predložili koncesionari "bezobrazne" jer kako je rekao "dionicu od Pule do Rijeke po najdrastičnijem prijedlogu plaćati 66 kuna ne može nikako biti prihvatljivo". Na taj način, drži Kajin, prometno će se paralizirati istarske prostore. "Istra je svjesna da bez naplate cestarine neće ispuniti svoj cilj ali inzistirat će da istarski cestovni ipsilon, njegove tehničke karakteristike, naplata i državna potpora budu tretirani kao i svi drugi prometni sustavi u Hrvatskoj" - zaključeno je na današnjem sastanku u Puli. (Hina) dspo db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙