PARIZ, 21. lipnja (Hina/Reuters) - Francuska medijska tvrtka Vivendi, u sklopu koje je televizija Canal Plus, preuzet će za 34 milijardi američkih dolara kanadsku medijsku tvrtku Seagram, objavile su te dvije tvrtke. Time će nastati
globalni medijski div, sa sjedištem u Parizu, pod nazivom Vivendi Universal, i konkurirati AOL-Time Warneru, američkom medijskom divu koji je još u procesu nastajanja.
PARIZ, 21. lipnja (Hina/Reuters) - Francuska medijska tvrtka
Vivendi, u sklopu koje je televizija Canal Plus, preuzet će za 34
milijardi američkih dolara kanadsku medijsku tvrtku Seagram,
objavile su te dvije tvrtke. Time će nastati globalni medijski div,
sa sjedištem u Parizu, pod nazivom Vivendi Universal, i konkurirati
AOL-Time Warneru, američkom medijskom divu koji je još u procesu
nastajanja.#L#
Nakon devetomjesečnih pregovora dioničari Seagrama prihvatili su
ponudu Vivendija, kojom se dionica te kanadske tvrtke procjenjuje
na 77,35 dolara, što je za 46 posto više od njihove vrijednosti na
tržištu prošloga tjedna.
Vivendi Universal objedinit će rastuće telekomunikacije i
infrastrukturu Interneta, koje razvija Vivendi, sa Seagramovom
filmskom i glazbenom produkcijom.
Procjenjuje se da će udružena tvrtka godišnje ostvarivati prihode
od oko 55 milijardi dolara, a na tržištu vrijediti 100 milijardi
dolara.
Dok su dioničari Seagrama uvelike pozdravili takav sporazum,
europski su ulagači mišljenja da udruživanje nije bez rizika za
Vivendi. Od prošlog tjedna, kada su tvrtke objavile da pregovoraju
o spajanju, cijene Seagramovih dionica su porasle, no Vivendijeve
dionice su izgubile na vrijednosti više od 26 posto.
(Hina) vm ds