ZAGREB, 20. lipnja (Hina) - Zagrebačko hotelijerstvo ne funkcionira učinkovito već više od deset godina, a posljednja dobra turistička godina bila je 1988. kada je u Zagrebu bilo zabilježeno 1,2 milijuna noćenja. Prosječna godišnja
zauzetost u tri zagrebačka hotela s pet zvjezdica u proteklim je godinama iznosila samo 42 posto, dok u svijetu takvi hoteli imaju prosječnu zauzetost od 78 do 90 posto, istaknula je direktorica zagrebačkog hotela Esplanade i predsjednica Vijeća hotelijera Komore Zagreb Amelia Tomašević na današnjoj sjednici Gospodarskog vijeća Hrvatske gospodarske komore (HGK)-Komore Zagreb.
ZAGREB, 20. lipnja (Hina) - Zagrebačko hotelijerstvo ne
funkcionira učinkovito već više od deset godina, a posljednja dobra
turistička godina bila je 1988. kada je u Zagrebu bilo zabilježeno
1,2 milijuna noćenja. Prosječna godišnja zauzetost u tri
zagrebačka hotela s pet zvjezdica u proteklim je godinama iznosila
samo 42 posto, dok u svijetu takvi hoteli imaju prosječnu zauzetost
od 78 do 90 posto, istaknula je direktorica zagrebačkog hotela
Esplanade i predsjednica Vijeća hotelijera Komore Zagreb Amelia
Tomašević na današnjoj sjednici Gospodarskog vijeća Hrvatske
gospodarske komore (HGK)-Komore Zagreb. #L#
Iako su u odnosu na predratne godine u zagrebačkim hotelima
povećani kapaciteti još uvijek u tim hotelima nema dovoljno
gostiju, a u nekima se još nalaze i prognanici, kazala je Tomašević.
Pritom je dodala kako je za lošiju situaciju u zagrebačkom
hotelijerstvu dijelom kriva i država, koja ove godine zagrebačkim
hotelijerima nije dala "niti kune subvencija".
U Zagrebu kao glavnom gradu koncentrirano je najkvalitetnije
hotelijerstvo u državi jer tri inozemna lanca drže tri hotela s pet
zvjezdica (Esplanade, Intercontinental i Sheraton). Uz to, Zagreb
je poznat i po tradiciji kvalitetnog ugostiteljstva.
No, naglasila je Tomašević, Zagreb još uvijek nema "privlačnu moć
turističkog odredišta kao što to imaju glavni gradovi u svijetu".
Upravo bi zbog toga, mišljenja je, trebalo poraditi na poboljšanju
turističkog imagea Zagreba u inozemstvu kroz osmišljavanje
kvalitetnijeg turističkog proizvoda i turističke promocije,
primjerice predstaviti Zagreb kao kongresnu ili shopping
destinaciju.
(Hina) splj ds