FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: ZAGREBAČKO HOTELIJERSTVO NE FUNKCIONIRA VIŠE OD DESET GODINA

ZAGREB, 20. lipnja (Hina) - Zagrebačko hotelijerstvo ne funkcionira učinkovito već više od deset godina, a posljednja dobra turistička godina bila je 1988. kada je u Zagrebu bilo zabilježeno 1,2 milijuna noćenja. Prosječna godišnja zauzetost u tri zagrebačka hotela s pet zvjezdica u proteklim je godinama iznosila samo 42 posto, dok u svijetu takvi hoteli imaju prosječnu zauzetost od 78 do 90 posto, istaknula je direktorica zagrebačkog hotela Esplanade i predsjednica Vijeća hotelijera Komore Zagreb Amelia Tomašević na današnjoj sjednici Gospodarskog vijeća Hrvatske gospodarske komore (HGK)-Komore Zagreb.
ZAGREB, 20. lipnja (Hina) - Zagrebačko hotelijerstvo ne funkcionira učinkovito već više od deset godina, a posljednja dobra turistička godina bila je 1988. kada je u Zagrebu bilo zabilježeno 1,2 milijuna noćenja. Prosječna godišnja zauzetost u tri zagrebačka hotela s pet zvjezdica u proteklim je godinama iznosila samo 42 posto, dok u svijetu takvi hoteli imaju prosječnu zauzetost od 78 do 90 posto, istaknula je direktorica zagrebačkog hotela Esplanade i predsjednica Vijeća hotelijera Komore Zagreb Amelia Tomašević na današnjoj sjednici Gospodarskog vijeća Hrvatske gospodarske komore (HGK)-Komore Zagreb. #L# Iako su u odnosu na predratne godine u zagrebačkim hotelima povećani kapaciteti još uvijek u tim hotelima nema dovoljno gostiju, a u nekima se još nalaze i prognanici, kazala je Tomašević. Pritom je dodala kako je za lošiju situaciju u zagrebačkom hotelijerstvu dijelom kriva i država, koja ove godine zagrebačkim hotelijerima nije dala "niti kune subvencija". U Zagrebu kao glavnom gradu koncentrirano je najkvalitetnije hotelijerstvo u državi jer tri inozemna lanca drže tri hotela s pet zvjezdica (Esplanade, Intercontinental i Sheraton). Uz to, Zagreb je poznat i po tradiciji kvalitetnog ugostiteljstva. No, naglasila je Tomašević, Zagreb još uvijek nema "privlačnu moć turističkog odredišta kao što to imaju glavni gradovi u svijetu". Upravo bi zbog toga, mišljenja je, trebalo poraditi na poboljšanju turističkog imagea Zagreba u inozemstvu kroz osmišljavanje kvalitetnijeg turističkog proizvoda i turističke promocije, primjerice predstaviti Zagreb kao kongresnu ili shopping destinaciju. (Hina) splj ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙