LJUBLJANA, 20. lipnja (Hina) - Slovenski turisti koji na temelju lanjskog iskustva čekaju zadnji trenutak kako bi dobili jeftinije turističke aranžmane na hrvatskoj obali griješe, upozoravaju vodeće slovenske turističke agencije.
Ljubljansko "Delo" iz glavnih je ponuđača aranžmana kao što su Kompas-Holidays, Globtour i Golfturist, Avantura i A-B doznalo da su prodani svi aranžmani kojima te agencije raspolažu u 'špici' sezone, a ovih dana nude zadnje aranžmane za kraj lipnja.
LJUBLJANA, 20. lipnja (Hina) - Slovenski turisti koji na temelju
lanjskog iskustva čekaju zadnji trenutak kako bi dobili jeftinije
turističke aranžmane na hrvatskoj obali griješe, upozoravaju
vodeće slovenske turističke agencije. Ljubljansko "Delo" iz
glavnih je ponuđača aranžmana kao što su Kompas-Holidays, Globtour
i Golfturist, Avantura i A-B doznalo da su prodani svi aranžmani
kojima te agencije raspolažu u 'špici' sezone, a ovih dana nude
zadnje aranžmane za kraj lipnja.#L#
"Slovencima je glavni kriterij niska cijena, no lanjska taktika
čekanja na povoljnu ponudu u zadnjoj minuti ove se sezone neće
isplatiti jer su kapaciteti na hrvatskoj obali i otocima gotovo
rasprodani zbog većeg interesa gostiju iz drugih zemalja" -
informacija je koju su putem "Dela" uputili glavni organizatori
putovanja.
U svim su agencijama, međutim, na osnovi dosadašnje prodaje sigurni
da će prodaja hrvatskih turističkih destinacija premašiti lanjsku.
Osim toga, u Kompas-Holidaysu primjećuju da je ove godine kod
slovenskih turista osim za Istru i srednju Dalmaciju povećan i
interes za Crnu Goru i Tursku te grčki otok Krf.
(Hina) fl ds