FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: NOVI VIZUALNI IDENTITET BUTELJA ILOČKIH VINA

ZAGREB, 1. lipnja (Hina) - Nova marketinška strategija s novim, jedinstvenim i prepoznatljivim vizualnim identitetom butelja iločkih vina, predstavljena je večeras u zagrebačkom Hrvatskom kulturnom klubu.
ZAGREB, 1. lipnja (Hina) - Nova marketinška strategija s novim, jedinstvenim i prepoznatljivim vizualnim identitetom butelja iločkih vina, predstavljena je večeras u zagrebačkom Hrvatskom kulturnom klubu. #L# Nakon povratka Iločana iz progonstva te njihovim potpunim preuzimanjem kontrole nad uzgojem vinove loze i proizvodnje vina toga kraja, lani su Iločki podrumi d.d. izdvojeni kao zasebna tvrtka iz Vupika, istaknula je organizatorica promocije iločkih vina Ankica Mamić. "S novim, jedinstvenim i prepoznatljivim vizualnim identitetom željeli smo se distancirati od vina koja su sedam godina našeg progonstva neki drugi plasirali na hrvatsko tržište. U novim je bocama tradicionalno kvalitetan proizvod Iločkih podruma, konkurentan cijenom i gotovo nedostižan kvalitetom", rekla je Mamić. Na tržištu je šest vrhunskih sorti iločkih vina s novim vizualnim identitetom - iločki traminac, graševina, chardonay, bijeli pinot, rajnski rizling i frankovka. Iločki podrumi jedina su vinarija u Hrvatskoj koja je u potpunom državnom vlasništvu, a u tijeku je proces privatizacije. Kako je najavila Mamić, za petnaestak dana poslovodstvo Iločkih podruma trebalo bi potpisati ugovor s Udruženjem proizvođača vina iz Alzasa iz Francuske o izvozu iločkih vina na francusko, a potom i dansko te nizozemsko tržište. U maloprodaji će butelja traminca u prodavaonicama Iločkih podruma (u Hrvatskoj ih je tridesetak) stajati 34 kune, a graševine 28 kuna, dok će u velikim trgovačkim lancima njihova cijena biti nešto skuplja. (Hina) splj db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙