ZAGREB, 1. lipnja (Hina) - Nova marketinška strategija s novim, jedinstvenim i prepoznatljivim vizualnim identitetom butelja iločkih vina, predstavljena je večeras u zagrebačkom Hrvatskom kulturnom klubu.
ZAGREB, 1. lipnja (Hina) - Nova marketinška strategija s novim,
jedinstvenim i prepoznatljivim vizualnim identitetom butelja
iločkih vina, predstavljena je večeras u zagrebačkom Hrvatskom
kulturnom klubu. #L#
Nakon povratka Iločana iz progonstva te njihovim potpunim
preuzimanjem kontrole nad uzgojem vinove loze i proizvodnje vina
toga kraja, lani su Iločki podrumi d.d. izdvojeni kao zasebna
tvrtka iz Vupika, istaknula je organizatorica promocije iločkih
vina Ankica Mamić.
"S novim, jedinstvenim i prepoznatljivim vizualnim identitetom
željeli smo se distancirati od vina koja su sedam godina našeg
progonstva neki drugi plasirali na hrvatsko tržište. U novim je
bocama tradicionalno kvalitetan proizvod Iločkih podruma,
konkurentan cijenom i gotovo nedostižan kvalitetom", rekla je
Mamić.
Na tržištu je šest vrhunskih sorti iločkih vina s novim vizualnim
identitetom - iločki traminac, graševina, chardonay, bijeli pinot,
rajnski rizling i frankovka.
Iločki podrumi jedina su vinarija u Hrvatskoj koja je u potpunom
državnom vlasništvu, a u tijeku je proces privatizacije.
Kako je najavila Mamić, za petnaestak dana poslovodstvo Iločkih
podruma trebalo bi potpisati ugovor s Udruženjem proizvođača vina
iz Alzasa iz Francuske o izvozu iločkih vina na francusko, a potom i
dansko te nizozemsko tržište.
U maloprodaji će butelja traminca u prodavaonicama Iločkih podruma
(u Hrvatskoj ih je tridesetak) stajati 34 kune, a graševine 28 kuna,
dok će u velikim trgovačkim lancima njihova cijena biti nešto
skuplja.
(Hina) splj db