ZAGREB, 1. lipnja (Hina) - Švedska grupa Electrolux, proizvođač uređaja za kuhinju, čišćenje i uporabu izvan kuće potpisao je sporazum s američkom tvrtkom Electrolux LLC o plasiranju robne marke i imena Electrolux u Sjevernu Ameriku.
Sporazumom će Electrolux grupa kupiti prava na robnu marku i ime tvrtke u Sjedinjenim Američkim Državama i Kanadi, a cijena otkupa za robnu marku je 30 milijuna američkih dolara, izvijestili su iz hrvatske tvrtke kćeri Elektroluxa.
ZAGREB, 1. lipnja (Hina) - Švedska grupa Electrolux, proizvođač
uređaja za kuhinju, čišćenje i uporabu izvan kuće potpisao je
sporazum s američkom tvrtkom Electrolux LLC o plasiranju robne
marke i imena Electrolux u Sjevernu Ameriku. Sporazumom će
Electrolux grupa kupiti prava na robnu marku i ime tvrtke u
Sjedinjenim Američkim Državama i Kanadi, a cijena otkupa za robnu
marku je 30 milijuna američkih dolara, izvijestili su iz hrvatske
tvrtke kćeri Elektroluxa. #L#
Sporazum je potpisan nakon nekoliko godina pregovora s Electrolux
LLC, američkom tvrtkom za direktnu prodaju aparata za čišćenje i
održavanje kućanstva zdravim.
Electrolux grupa moći će odmah započeti s korištenjem svog imena u
Sjevernoj Americi na svim proizvodima osim onih koji se tiču
čišćenja. Electrolux LLC zadržat će pak, prava na korištenje imena
za plasiranje usisivača i rezervnih dijelova na određeno vrijeme.
Prema riječima predsjednika i izvršnog direktora Electrolux grupe
Michaela Treschowa, spomenuti ugovor ključan je u Electroluxovim
nastojanjima u izgradnji globalne tvrtke za proizvodnju kućanskih
uređaja. Njime će Electrolux imati koristi od vlastitog imena u
svom najvećem pojedinačnom tržištu - Sjedinjenim Američkim
Državama. Treschow je kazao kako su u modernoj ekonomiji,
najuspješnije marke - globalne robne marke, pa je zbog toga
kontroliranje robne marke Electrolux na svjetskoj razini od
izuzetne važnosti.
Prije dvije godine, Electrolux Grupa predstavila je novu brand
politiku koja se temelji na manjem broju većih ali jačih robnih
marki koje nastupaju pod zajedničkim nazivom Electrolux koje je
sinonim za kvalitetnu robnu marku, i u skladu s tim pruža jaku
podršku robnim markama svih ostalih proizvoda.
Treschow je kazao kako sporazum sa Electroluxom LLC omogućuje i
prilagodbu nove strategije na više od pet milijardi dolara
vrijednim poslovima u Sjevernoj Americi, gdje Electroluxovo ime
planiraju iskoristiti i za predstavljanje linije proizvoda
europskog stila.
(Hina) alt db