FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: ELECTROLUX PLASIRA ROBNE MARKE I IME U SJEVERNU AMERIKU

ZAGREB, 1. lipnja (Hina) - Švedska grupa Electrolux, proizvođač uređaja za kuhinju, čišćenje i uporabu izvan kuće potpisao je sporazum s američkom tvrtkom Electrolux LLC o plasiranju robne marke i imena Electrolux u Sjevernu Ameriku. Sporazumom će Electrolux grupa kupiti prava na robnu marku i ime tvrtke u Sjedinjenim Američkim Državama i Kanadi, a cijena otkupa za robnu marku je 30 milijuna američkih dolara, izvijestili su iz hrvatske tvrtke kćeri Elektroluxa.
ZAGREB, 1. lipnja (Hina) - Švedska grupa Electrolux, proizvođač uređaja za kuhinju, čišćenje i uporabu izvan kuće potpisao je sporazum s američkom tvrtkom Electrolux LLC o plasiranju robne marke i imena Electrolux u Sjevernu Ameriku. Sporazumom će Electrolux grupa kupiti prava na robnu marku i ime tvrtke u Sjedinjenim Američkim Državama i Kanadi, a cijena otkupa za robnu marku je 30 milijuna američkih dolara, izvijestili su iz hrvatske tvrtke kćeri Elektroluxa. #L# Sporazum je potpisan nakon nekoliko godina pregovora s Electrolux LLC, američkom tvrtkom za direktnu prodaju aparata za čišćenje i održavanje kućanstva zdravim. Electrolux grupa moći će odmah započeti s korištenjem svog imena u Sjevernoj Americi na svim proizvodima osim onih koji se tiču čišćenja. Electrolux LLC zadržat će pak, prava na korištenje imena za plasiranje usisivača i rezervnih dijelova na određeno vrijeme. Prema riječima predsjednika i izvršnog direktora Electrolux grupe Michaela Treschowa, spomenuti ugovor ključan je u Electroluxovim nastojanjima u izgradnji globalne tvrtke za proizvodnju kućanskih uređaja. Njime će Electrolux imati koristi od vlastitog imena u svom najvećem pojedinačnom tržištu - Sjedinjenim Američkim Državama. Treschow je kazao kako su u modernoj ekonomiji, najuspješnije marke - globalne robne marke, pa je zbog toga kontroliranje robne marke Electrolux na svjetskoj razini od izuzetne važnosti. Prije dvije godine, Electrolux Grupa predstavila je novu brand politiku koja se temelji na manjem broju većih ali jačih robnih marki koje nastupaju pod zajedničkim nazivom Electrolux koje je sinonim za kvalitetnu robnu marku, i u skladu s tim pruža jaku podršku robnim markama svih ostalih proizvoda. Treschow je kazao kako sporazum sa Electroluxom LLC omogućuje i prilagodbu nove strategije na više od pet milijardi dolara vrijednim poslovima u Sjevernoj Americi, gdje Electroluxovo ime planiraju iskoristiti i za predstavljanje linije proizvoda europskog stila. (Hina) alt db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙