FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: PULA: NOVI IZAZOV ZA PULSKE BRODOGRADITELJE

PULA, 19. svibnja (Hina) - Nakon 15 dana plovidbe u teglju iz francuske luke Le Havre i nakon 2.800 prijeđenih milja danas je na Uljanikovu opremnu obalu vezan trup gradnje 413. Time počinje faza opremanja broda nakon što je njegova gradnja u brodogradilištu ACH u Le Havreu prekinuta zbog zatvaranja tog brodogradilišta, saznaje se danas u pulskom brodogradilištu "Uljanik".
PULA, 19. svibnja (Hina) - Nakon 15 dana plovidbe u teglju iz francuske luke Le Havre i nakon 2.800 prijeđenih milja danas je na Uljanikovu opremnu obalu vezan trup gradnje 413. Time počinje faza opremanja broda nakon što je njegova gradnja u brodogradilištu ACH u Le Havreu prekinuta zbog zatvaranja tog brodogradilišta, saznaje se danas u pulskom brodogradilištu "Uljanik".#L# Vlasnik broda je "Stolt Nielsen Transportation Group" koji sa svojih 120 brodova zauzima prvo mjesto u svijetu u prijevozu tekućih kemikalija. Nakon dugih pregovora vlasnik je odabrao pulski Uljanik da završi brod o čemu je ugovor potpisan 4. svibnja u Houstonu. To je za Uljanik priznanje od izuzetnog značaja, tim više što se radi o brodovlasniku koji po pravilu na svoje brodove ugrađuje samo najbolje materijale i opremu koja u datom trenutku postoji na tržištu. Riječ je o tankeru za prijevoz kemikalija nosivosti 36.700 tona, dužine 176, širini 31 i visine 16 metara. Brod je pogonjen dizel- električnim propulzijom snage 10 MW sa četiri dizel-generatora ukupne snage 13,4 MW što mu daje brzinu od 16,2 čvora. Teretni je prostor 40.500 metara kubičnih u 48 tankova u trupu i šest na palubi izrađenih od duplex nehrđajućeg čelika s potpuno kompjuteriziranim nadzorom i upravljanjem teretom kao i mogućnostima grijanja i hlađenja tereta. Ovim ugovorom Uljanik-Brodogradilište nadilazi sva dosadašanja iskustva gradnje tankera u povijesti svih hrvatskih brodogradilišta. Također, ovim ugovorom Uljanik čini velik iskorak u povećanju svoje stručne, tehnološke i organizacijske razine te stječe referencu brodograditelja za najsloženije plovne objekte koji se danas grade u svijetu s najstrožim zahtjevima kvalitete, ističu u pulskom brodogradilištu. (Hina) dspo ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙