PARIZ, 17. svibnja (Hina/AP) - Francuski proizvođač automobila Renault i japanski Nissan Motor planiraju udružiti snage na području prodaje i marketinga u Europi kako bi ostvarili uštede od oko milijardu američkih dolara u idućih pet
godina, izvijestile su dvije tvrtke. Na takav su se potez, ističu, odlučili kako bi povećali dosadašnju suradnju.
PARIZ, 17. svibnja (Hina/AP) - Francuski proizvođač automobila
Renault i japanski Nissan Motor planiraju udružiti snage na
području prodaje i marketinga u Europi kako bi ostvarili uštede od
oko milijardu američkih dolara u idućih pet godina, izvijestile su
dvije tvrtke. Na takav su se potez, ističu, odlučili kako bi
povećali dosadašnju suradnju.#L#
Naime, uz pomoć Renaultove mreže ojačat će se poziciju Nissana u
Europi, a taj će japanski proizvođač na sličan način pomoći razvoju
Renaulta u Australiji, Meksiku i Japanu.
U njihovim će odjelima prodaje u Europi, koji trenutno zapošljavaju
5.600 ljudi, kako su najavili, smanjiti broj zaposlenih do 2003. za
devet posto.
Otprilike trećinu planiranih ušteda u Europi (338 milijuna dolara)
planiraju ostvariti tako što će Renault pod svojim imenom prodavati
neka sportska vozila Nissana, dok će Nissan prodavati modele lakih
komercijalnih vozila tog francuskog proizvođača. Ostalih 500
milijuna dolara ušteda ostvarit će restrukturiranjem, a 250
milijuna dolara prištedjet će dodatnim rezanjem troškova prodaje i
marketinga.
Očekuju i da će u srednjem roku povećati udjel na europskom
automobilskom tržištu s dosadašnjih 14 na 17 posto.
(Hina) vm db