ZAGREB, 16. svibnja (Hina) - U izdanju International design center (IDC) večeras je u Zagrebu u Muzeju Mimara predstavljena knjiga "Grad kao proizvod" autora Roberta Jakovljevića. To je prva knjiga o dizajnu u ediciji knjiga, koje će
IDC objavljivati kako bi se u Hrvatskoj stvorila svijest o kulturnim vrijednostima i gospodarstvenim potencijalima dizajna.
ZAGREB, 16. svibnja (Hina) - U izdanju International design center
(IDC) večeras je u Zagrebu u Muzeju Mimara predstavljena knjiga
"Grad kao proizvod" autora Roberta Jakovljevića. To je prva knjiga
o dizajnu u ediciji knjiga, koje će IDC objavljivati kako bi se u
Hrvatskoj stvorila svijest o kulturnim vrijednostima i
gospodarstvenim potencijalima dizajna. #L#
Autor je knjigu napisao na osnovu iskustva vođenja projekta
marketinškog repozicioniranja turističke destinacije Umag prije
dvije godine. Knjiga je teorijska studija napisana popularnim
jezikom, a govori o korporacijskom identitetu kao jednom od
najznačajnijih fenomena suvremenog dizajna, rekao je predavač na
studiju dizajna Arhitektonskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
Feđa Vukić.
Osnova teza knjige je da korporacijski identitet danas treba imati
svaki oblik zajedničkog ljudskog djelovanja. Grad kao
najkompleksniji takav oblik motri se kao primjer mogućnosti
stvaranja identiteta u sociološkom i kulturološkom smislu, dodao
je Vukić.
Pomoćnik ministra znanosti i tehnologije Darko Polšek je u
recenziji istaknuo da je osnovna ideja djela promovirati ideju
grada kao "tržišne marke", kao proizvoda i interakcije mnogih
socijalnih i duhovnih aspekta, kao sredstava kojim se okupljaju
različite ljudske intencije oblikovane u jedinstveni "znak".
(Hina) mv gk