FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PREDSTAVLJENA KNJIGA "GRAD KAO PROIZVOD"

ZAGREB, 16. svibnja (Hina) - U izdanju International design center (IDC) večeras je u Zagrebu u Muzeju Mimara predstavljena knjiga "Grad kao proizvod" autora Roberta Jakovljevića. To je prva knjiga o dizajnu u ediciji knjiga, koje će IDC objavljivati kako bi se u Hrvatskoj stvorila svijest o kulturnim vrijednostima i gospodarstvenim potencijalima dizajna.
ZAGREB, 16. svibnja (Hina) - U izdanju International design center (IDC) večeras je u Zagrebu u Muzeju Mimara predstavljena knjiga "Grad kao proizvod" autora Roberta Jakovljevića. To je prva knjiga o dizajnu u ediciji knjiga, koje će IDC objavljivati kako bi se u Hrvatskoj stvorila svijest o kulturnim vrijednostima i gospodarstvenim potencijalima dizajna. #L# Autor je knjigu napisao na osnovu iskustva vođenja projekta marketinškog repozicioniranja turističke destinacije Umag prije dvije godine. Knjiga je teorijska studija napisana popularnim jezikom, a govori o korporacijskom identitetu kao jednom od najznačajnijih fenomena suvremenog dizajna, rekao je predavač na studiju dizajna Arhitektonskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu Feđa Vukić. Osnova teza knjige je da korporacijski identitet danas treba imati svaki oblik zajedničkog ljudskog djelovanja. Grad kao najkompleksniji takav oblik motri se kao primjer mogućnosti stvaranja identiteta u sociološkom i kulturološkom smislu, dodao je Vukić. Pomoćnik ministra znanosti i tehnologije Darko Polšek je u recenziji istaknuo da je osnovna ideja djela promovirati ideju grada kao "tržišne marke", kao proizvoda i interakcije mnogih socijalnih i duhovnih aspekta, kao sredstava kojim se okupljaju različite ljudske intencije oblikovane u jedinstveni "znak". (Hina) mv gk

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙