FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS:INTERCREDITOVA PROSJEČNA OCJENA SOLVENTNOSTI U TRAVNJU LOŠIJA

ZAGREB, 15. svibnja (Hina) - Prosječna ocjena solventnosti ispitanih hrvatskih tvrtki bila je u travnju za 10,0471 bod lošija u odnosu na mjesec ranije, tj. iznosila je 422,8715 bodova. Generalno promatrajući, niti jedna kategorija nije dobila zadovoljavajuću ocjenu (399 bodova i manje), dok su državna poduzeća ocijenjena najlošije sa 495,6522 boda, objavila je zagrebačka tvrtka Intercredit, koja se bavi ispitivanjem boniteta i naplatom potraživanja u Hrvatskoj i inozemstvu.
ZAGREB, 15. svibnja (Hina) - Prosječna ocjena solventnosti ispitanih hrvatskih tvrtki bila je u travnju za 10,0471 bod lošija u odnosu na mjesec ranije, tj. iznosila je 422,8715 bodova. Generalno promatrajući, niti jedna kategorija nije dobila zadovoljavajuću ocjenu (399 bodova i manje), dok su državna poduzeća ocijenjena najlošije sa 495,6522 boda, objavila je zagrebačka tvrtka Intercredit, koja se bavi ispitivanjem boniteta i naplatom potraživanja u Hrvatskoj i inozemstvu.#L# Promatrajući tvrtke po vlasničkoj strukturi, najlošiju su ocjenu, prema tom izvješću, dobile tvrtke u državnom vlasništvu - 495,6522 boda, slijede tvrtke u mješovitom vlasništvu s ocjenom 435,5556 bodova, dok su najbolje ocijenjena privatna poduzeća sa 418,3708 bodova. Dijeleći pak tvrtke prema djelatnostima, najbolje su u travnju, po Intercreditovom izvješću, ocijenjena poduzeća uslužne djelatnosti s 415,0000 bodova, slijede ih trgovačke tvrtke s ocjenom 419,1892 boda dok su najlošiju ocjenu za prošli mjesec dobile proizvodne tvrtke s 428,7574 boda. Najviše je naručitelja za Intercreditove bonitete prošli mjesec zabilježeno iz Austrije - 33,8 posto, slijede ih njemački klijenti na koje otpada 25,2 posto, na naručitelje iz Francuske odnosi se 19,1 posto, dok na domaće klijente otpada 11,3 posto zaprimljenih narudžbi za poslovne bonitete. Što se tiče naplate dugovanja putem Intercredita, broj narudžbi za takvu vrstu usluge te tvrtke u travnju se smanjio, stoji u njihovom izvješću, no kako ističu, tendencije glede težine i postotka zaključivanja slučajeva ostale su gotovo iste kao i ranijih mjeseci. Promatrano prema ukupnom broju zaprimljenih slučajeva, Intercredit najviše predmeta vodi protiv tvrtki trgovačke djelatnosti - 52,89 posto, zatim slijede proizvodne tvrtke protiv kojih se vodi 31,85 posto predmeta, dok su najsolidnija u plaćanju uslužna poduzeća na koje otpadaju preostali slučajevi. (Hina) ggr ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙