SPLIT, 12. svibnja (Hina) - Španjolski nagibni vlak "Talgo", koji je na promotivnoj vožnji po Hrvatskoj, danas je udaljenost od 423 kilometra između Zagreba i Splita prešao za, hrvatske prilike, vrlo dobrih 6 sati i 15 minuta vožnje!
Iz vlaka, svečano dočekana na splitskome kolodvoru, zadovoljni su izišli ministar pomorstva, prometa i veza Alojz Tušek i predsjednik Uprave HŽ-a Dragutin Šubat, koji su najavili da će ti vlakovi ući u promet Hrvatskih željeznica potkraj 2001. "Kupit ćemo više takvih i sličnih vlakova, a prva na redu bit će upravo pruga Split - Zagreb za koju je potrebno najmanje pet takvih kompozicija", kazao je ministar Tušek. Između Splita i Zagreba sada se vlakom putuje osam do devet sati. Predsjednik Uprave HŽ-a Dragutin Šubat rekao je da će se idući mjesec predstaviti takav vlak drugog ponuđača te da, kad se popravi željeznička pruga kod Zrmanje i Rudopolja, takvi vlakovi mogu udaljenost između Splita i Zagreba prevaliti za oko četiri sata. Promidžbenu vožnju španjolskoga nagibnog vlaka organizirale su Hrvatske željeznice i španjolska tvrtka "Patentes Talgo". Pasivni nagibni sustav, koji je odlika toga vlaka, otvara nove mogućnosti u putničkome prijevozu na hrvatskim žejeznicama jer unatoč sadašnjim tračnicama pridonosi znatnu smanjenju vremena putovanja, a da se
SPLIT, 12. svibnja (Hina) - Španjolski nagibni vlak "Talgo", koji
je na promotivnoj vožnji po Hrvatskoj, danas je udaljenost od 423
kilometra između Zagreba i Splita prešao za, hrvatske prilike, vrlo
dobrih 6 sati i 15 minuta vožnje!
Iz vlaka, svečano dočekana na splitskome kolodvoru, zadovoljni su
izišli ministar pomorstva, prometa i veza Alojz Tušek i predsjednik
Uprave HŽ-a Dragutin Šubat, koji su najavili da će ti vlakovi ući u
promet Hrvatskih željeznica potkraj 2001.
"Kupit ćemo više takvih i sličnih vlakova, a prva na redu bit će
upravo pruga Split - Zagreb za koju je potrebno najmanje pet takvih
kompozicija", kazao je ministar Tušek.
Između Splita i Zagreba sada se vlakom putuje osam do devet sati.
Predsjednik Uprave HŽ-a Dragutin Šubat rekao je da će se idući
mjesec predstaviti takav vlak drugog ponuđača te da, kad se popravi
željeznička pruga kod Zrmanje i Rudopolja, takvi vlakovi mogu
udaljenost između Splita i Zagreba prevaliti za oko četiri sata.
Promidžbenu vožnju španjolskoga nagibnog vlaka organizirale su
Hrvatske željeznice i španjolska tvrtka "Patentes Talgo". Pasivni
nagibni sustav, koji je odlika toga vlaka, otvara nove mogućnosti u
putničkome prijevozu na hrvatskim žejeznicama jer unatoč sadašnjim
tračnicama pridonosi znatnu smanjenju vremena putovanja, a da se
pritom ne ugrozi sigurnost putnika i ne umanji udobnost vožnje
vlakom.
Dosadašnje pokusne vožnje na riječkoj i ličkoj pruzi, kazao je
Šubat, također su potvrdile mogućnost znatna smanjenja vremena
putovanja.
(Hina) merc ln