FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS:PROMOCIJA STUDIJE OPRAVDANOSTI BRZE CESTE DUBROVNIK-ZAGREB

ZAGREB, 12. svibnja (Hina) - Radovi na izgradnji planirane dionice autoceste 'Bosiljevo-Sveti Rok', koji će graditi američki Bechtel, trebali bi započeti 1., odnosno najkasnije do 15. lipnja, rekao je to ministar za javne radove, obnovu i graditeljstvo Radimir Čačić, obrativši se organizatorima i sudionicima današnje promocije studije opravdanosti izgradnje "Brze ceste Dubrovnik-Zagreb".
ZAGREB, 12. svibnja (Hina) - Radovi na izgradnji planirane dionice autoceste 'Bosiljevo-Sveti Rok', koji će graditi američki Bechtel, trebali bi započeti 1., odnosno najkasnije do 15. lipnja, rekao je to ministar za javne radove, obnovu i graditeljstvo Radimir Čačić, obrativši se organizatorima i sudionicima današnje promocije studije opravdanosti izgradnje "Brze ceste Dubrovnik-Zagreb".#L# Za taj se pravac preko Plitvica i Udbine, koji bi cestovno kraćim putem nego preko planiranog smjera 'Bosiljevo-Sveti Rok' povezao središnju Hrvatsku sa Split i Dubrovnikom, zalažu gradska poglavarstva tih dviju dalmatinskih gradova. Ukupna dužina takve 'brze ceste' od Dubrovnika do Zagreba bila bi 515 kilometara, dok bi od Splita do Zagreba ta prometnica bila dužine 331 kilometar, ili 50 kilometara manje nego dionicom preko Bosiljeva. Čačić je pozdravio inicijativu iz te studije čija je vodilja 'što prije i što racionalnije doći do kvalitetnog cestovnog povezivanja Zagreba, Splita i Dubrovnika', no istaknuo je kako pri donošenju Vladinih odluka treba uzeti u obzir dugačak niz drugih utjecaja koji u toj studiji nisu spomenuti. Studiju je u ime radne skupine predstavio Jakša Miličić koji je kazao da bi izgradnja tog 'alternativnog' cestovnog pravca, koji bi manjim dijelom sa četiri, odnosno većim dijelom s dvije trake spojio središnju i južnu Hrvatsku, stajala ukupno oko 1,5 milijardi američkih dolara. Polazne pretpostavke iz te studije opravdanosti su da treba graditi cestu koja će svojim kapacitetom za duži vremenski rok odgovoriti očekivanom intenzitetu prometa, odnosno na što bržiji, ali i cestovno što kraći put povezati južnu i središnju Hrvatsku. Sva bi križanja na takvoj brzoj cesti bila denivelirana, cesta bi bila ograđena a naplaćivala bi se i cestarina. Studija predviđa da 15 posto ukupnog troška izgradnje snosi Republika Hrvatska i to sedam posto koliko bi bila vrijednost konzaltinga, projektiranja i nadzora, te pet odnosno tri posto koliko vrijedi državno odnosno privatno zemljište preko kojeg bi ta cesta trebala prolaziti. (Hina) ggr ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙