ZAGREB, 12. svibnja (Hina) - Radovi na planiranoj dionici autoputa Bosiljevo-Sveti Rok koju će graditi američki Bechtel, trebali bi započeti početkom ovogodišnjeg lipnja, odnosno najkasnije do 15. lipnja. Najavio je to ministar za
javne radove, obnovu i graditeljstvo Radimir Čačić, obraćajući se sudionicima današnje promocije studije opravdanosti izgradnje "Brze ceste Dubrovnik - Zagreb". Za tu se brzu cestu preko Plitvica i Udbine, umjesto izgradnje pravca dogovorenog s Bechtelom, zalažu Gradska poglavarstva Splita i Dubrovnika.
ZAGREB, 12. svibnja (Hina) - Radovi na planiranoj dionici autoputa
Bosiljevo-Sveti Rok koju će graditi američki Bechtel, trebali bi
započeti početkom ovogodišnjeg lipnja, odnosno najkasnije do 15.
lipnja. Najavio je to ministar za javne radove, obnovu i
graditeljstvo Radimir Čačić, obraćajući se sudionicima današnje
promocije studije opravdanosti izgradnje "Brze ceste Dubrovnik -
Zagreb". Za tu se brzu cestu preko Plitvica i Udbine, umjesto
izgradnje pravca dogovorenog s Bechtelom, zalažu Gradska
poglavarstva Splita i Dubrovnika. #L#
Pri donošenju svojih odluka, hrvatska će Vlada morati voditi računa
o puno više drugih elemenata kao i mnogo većoj širini utjecaja tih
odluka nego što su spomenuti u toj studiji, rekao je Čačić. No, sve
što je potaklo radnu grupu koja je izradila studiju opravdanosti
izgradnje "Brze ceste Dubrovnik - Zagreb" je pozitivno i hrvatska
će Vlada razmotriti te inicijative, dodao je.
U razgovoru s novinarima, Čačić je ocijenio kako je najslabiji
element iz te studije financiranje, odnosno novac kojega nema, ali
tu je i drugi niz podataka s kojima ta radna skupina prilikom izrade
studije nije bila upoznata.
Polazne pretpostavke iz te studije opravdanosti su da treba graditi
cestu koja će svojim kapacitetom za duži vremenski rok odgovoriti
očekivanom intenzitetu prometa, odnosno što prije kraćim putem
povezati južnu i središnju Hrvatsku.
(Hina) ggr ds