FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SAD: POLITIČKI KANDIDATI POTROŠIT ĆE OVE GODINE 3 MILIJARDE DOLARA

WASHINGTON, 30. travnja (Hina) - Američki predsjednički kandidati i političari koji na ovogodišnjim izborima žele postati članovi Kongresa potrošit će do kraja godine 3 milijarde dolara za predizbornu kampanju.
WASHINGTON, 30. travnja (Hina) - Američki predsjednički kandidati i političari koji na ovogodišnjim izborima žele postati članovi Kongresa potrošit će do kraja godine 3 milijarde dolara za predizbornu kampanju.#L# To je, kako je u nedjelju objavilo Savezni izborno povjerenstvo, dvostruko više nego što je potrošeno za izbore 1996. godine. Ovako astronomski troškovi uzrokovani su sve skupljim TV porukama ali i cijenom usluga medijskih i sličnih savjetnika. Poznato je da je republikanski predsjednički kandidat George Bush za pola godine potrošio svih 70 milijuna dolara dosad darovanog novca za predizbornu kampanju. Samo jedna večera za 1.500 uzvanika prošlog tjedna u Washingtonu donijela mu je novih 21,3 milijuna. Njegov suparnik Al Gore je nekolicini svojih medijskih savjetnika platio 10,3 milijuna dolara za njihove usluge. Tajna veća od najstrože čuvanih tajni Pentagona je koliko su plaćene ugledne konzultantske tvrtke poput "Struble and Oppel" i "Shrum, Devine and Donilon", koje rade za demokrate ili "Stevens and Schriefer" i "National Media", koje pomažu republikancima. Glavni medijski savjetnici u dvjema vodećim strankama imaju ugovore s plaćama od sedam znamenki. Mike Murphy, glavni savjetnik Republikanske stranke priznaje da je zaradio milijun dolara. Na demokratskoj strani, zna se da je predsjednik Bill Clinton najurio svog savjetnika Dicka Morrisa, uz ostalo zato što je naplaćivao postotak od objavljenih promidžbenih poruka. Čak je i računovođa u predizbornom stožeru Johna McCaina zaradio lijepu svotu - 1,5 milijuna dolara za upravljanje novcem neuspjele predizborne kampanje. Moguća je utjeha u riječima predsjednika Američke udruge političkih konzultanata Raymonda Strothera koji kaže da će u novoj eri Interneta sadašnji medijski i politički savjetnici postati jednako suvišni i nestati kao što su nestale zvijezde nijemog filma. (Hina) fp nab

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙