ZAGREB, 28. travnja (Hina) - Kako bi upozorio na potrebu modernizacije tramvajskih pruga i odao počast 110 godina dugoj tradiciji, predsjednik HSLS-a Dražen Budiša danas se u jednom od tramvaja ZET-a - najstarijeg zagrebačkog javnog
prijevoznika - provezao od Trešnjevke do Dubrave, između dvaju najpoznatijih zagrebačkih remiza.
ZAGREB, 28. travnja (Hina) - Kako bi upozorio na potrebu
modernizacije tramvajskih pruga i odao počast 110 godina dugoj
tradiciji, predsjednik HSLS-a Dražen Budiša danas se u jednom od
tramvaja ZET-a - najstarijeg zagrebačkog javnog prijevoznika -
provezao od Trešnjevke do Dubrave, između dvaju najpoznatijih
zagrebačkih remiza.#L#
"Modernizacija pruga, obnova ZET-ova voznog parka, dovršenje
započetih radova na proširenju tramvajske pruge prema Dubcu i
povezivanje novih naselja Malešnice i Španskog tramvajem preko
Prečkog", neki su od dijelova izbornog programa HSLS-a o rješavanju
prometnih problema u Zagrebu, koje je novinarima u tramvaju iznio
Dražen Budiša, nositelj liste HSLS-a za izbore za zagrebačku
Gradsku skupštinu.
Uz ekološke probleme, istaknuo je Budiša, rješavanje problema
prometa u velikim gradovima jedna je od najvažnijih zadaća svake
gradske uprave. Zagrebački liberali predlažu izgradnju velikih
garaža u rubnim dijelovima užeg središta grada, kako bi se sam
centar oslobodio gustog prometa iz prometnih i ekoloških razloga.
Budiša je napomenuo da je obnova voznog parka potrebna jer su
zagrebački tramvaji stari prosječno više od 20 godina. Drži da bi u
ovoj teškoj socijalnoj situaciji cijene gradskog prometa trebale
biti niže, ocijenivši cijenu pojedinačne i dnevne karte
previsokom.
Prvi na listi i predsjednik zagrebačkih liberala Hrvoje Kraljević,
odgovarajući na upite, rekao je, među ostalim, da je autobusni
promet moguće privatizirati, ali tramvajski ne. Smatra da je u
prometu dobro provesti privatizaciju jer se postiže veća
učinkovitost.
(Hina) nz ln