SEATTLE, 28. travnja (Hina/Reuters) - Amazon.com, svjetski div u trgovanju na Internetu, u prvom je ovogodišnjem tromjesečju poslovao s gubitkom od 122 milijuna američkih dolara, što je više nego lani u istom razdoblju kada je gubitak
iznosio 36 milijuna dolara. Ovogodišnji je gubitak manji nego što su ranije procjenjivali analitičari zahvaljujući gotovo dvostruko većim prihodima tvrtke u odnosu na lani, odnosno u iznosu 574 milijuna dolara ili 95 posto više.
SEATTLE, 28. travnja (Hina/Reuters) - Amazon.com, svjetski div u
trgovanju na Internetu, u prvom je ovogodišnjem tromjesečju
poslovao s gubitkom od 122 milijuna američkih dolara, što je više
nego lani u istom razdoblju kada je gubitak iznosio 36 milijuna
dolara. Ovogodišnji je gubitak manji nego što su ranije
procjenjivali analitičari zahvaljujući gotovo dvostruko većim
prihodima tvrtke u odnosu na lani, odnosno u iznosu 574 milijuna
dolara ili 95 posto više.#L#
U prva su tri mjeseca, ističu u tvrtki, dobili 3,1 milijun novih
računa kupaca, čime su svoju ukupnu bazu klijenata povećali na više
od 20 milijuna. Uz prodaju knjiga, po čemu su vrlo popularni, u
njihovoj se ponudi nalaze video kasete, CD-i, elektronika, igračke
i dr.
Utemeljitelj i čelni čovjek tvrtke izjavio je da gubitak, kudikamo
povoljniji nego u zadnjem tromjesečju prošle godine, pokazuje kako
je tvrtka na putu ka ostvarivanju dobiti u poslovanju. Lani je u
zadnja tri mjeseca gubitak iznosio 185 milijuna dolara, a prihodi
su bili u visini 650 milijuna dolara.
(Hina) vm ds