FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

KOREJA SE NADA POSTATI AZIJSKIM SREDIŠTEM ZRAČNOG PROMETA

INČON, 27. travnja (Hina/Reuters) - Najnovija azijska zračna luka Inčon, koja ima putnički terminal veličine 60 nogometnih igrališta, bit će spremna za finale Svjetskog prvenstva u nogometu koje će se 2002. održati u Južnoj Koreji.
INČON, 27. travnja (Hina/Reuters) - Najnovija azijska zračna luka Inčon, koja ima putnički terminal veličine 60 nogometnih igrališta, bit će spremna za finale Svjetskog prvenstva u nogometu koje će se 2002. održati u Južnoj Koreji.#L# Pet milijardi dolara vrijedan aerodrom, čije se otvaranje predviđa za ožujak 2001., također će Južnoj Koreji omogućiti ulazak u trku za naslovom azijskog središta zračnog prometa, u kojoj sudjeluju i zračna luka Hong Konga Chek Lap Kok, aerodrom u Kuala Lumpuru i zračna luka Kansai u Osaki. Planeri tvrde da će Inčonova prednost biti cijena, jer će niži troškovi njegove izgradnje omogućiti i nižu ponudu prostojba za slijetanje. "Naši troškovi izgradnje upola su manji od onih Chek Lap Koka, a čak dvije trećine manji od sredstava utrošenih za Kansai", kaže predsjednik korporacije Međunarodnog aerodroma Inčon. Neki analitičari predviđaju da će Inčonu biti teško privoljeti putnike u tranzitu da slete baš tamo, a ne u Tokiju ili Hong Kongu, a problem predstavlja i činjenica da od Seula do novog aerodroma automobilom treba više od sat vožnje. "Možda je sam aerodrom lijep, ali koja korist od njega ako je dolazak do njega neugodan i skup", kaže analitičarka Prve švicarske banke iz Bostona Sonia Song. U studenome će biti dovršena osmotračna autocesta u dužini od 40 kilometara između Seula i Inčona, ali izgradnja trase za prijevoz brzim vlakom koji bi putnike trebao dovesti ravno do terminala jako kasni i njezino stavljanje u pogon sad se predviđa tek za 2005. Zračna je luka sagrađena na dva mala otoka, spojena pojasom nanesene zemlje, ali izvršni direktor odjela izgradnje Lee Sang- hoo tvrdi da unatoč tome ne postoji nikakva opasnost od potonuća Inčona. "Ispod cijelog područja, nasreću, proteže se čvrsto stjenovito tlo", rekao je, a treba napomenuti da je 100 metara visoki kontrolni toranj sagrađen da može izdržati potres jačine 7 stupnjeva po Richterovoj ljestvici. I Inčon će, poput Kansaija, biti otvoren za promet 24 sata na dan, zahvaljujući činjenici da se nalazi izvan rezidencijalnih područja gdje vrijeme letenja ograničava buka. Sadašnji seulski aerodrom bliže je gradu, ali je zbog buke promet zrakoplovima zabranjen između 23 sata i 6 sati. U početku će aerodrom Inčon omogućavati godišnji promet od 27 milijuna putnika, 1,7 milijuna tona tereta i 170 tisuća letova. "Do 2020., kad namjeravamo dovršiti izgradnju koja će teći u četiri faze, zračna će luka omogućavati promet od 100 milijuna putnika, sedam milijuna tona tereta i pola milijuna letova", uvjeren je predsjednik Kang. Međunarodni aerodrom Inčon nalazi se samo 20 kilometara od granice sa Sjevernom Korejom, s kojom je Južna tehnički još u ratu, ali njegovi planeri tvrde da neće biti problema s narušavanjem zračnog prostora susjedne zemlje. "Prostor od 20 kilometara dovoljan je za let svakog zrakoplova bez narušavanja granice sa Sjevernom Korejom", rekao je glasnogovornik korporacije Lim. (Hina) dam rb

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙