FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: MERCATOR U PETAK OTVARA PRVI PRODAJNI CENTAR U HRVATSKOJ

ZAGREB, 12. travnja (Hina) - Najveća slovenska trgovačka kuća Mercator otvorit će u petak svoji prvi prodajni centar u Hrvatskoj, u Puli. Otvaranje prvog supermarketa dio je poslovne strategije širenja tog slovenskog trgovačkog lanca na tržišta susjednih zemalja. Prema planu Mercator će u Hrvatskoj (u otvaranje prodajnih centara u Puli i Zagrebu) investirati 75 milijuna njemačkih maraka.
ZAGREB, 12. travnja (Hina) - Najveća slovenska trgovačka kuća Mercator otvorit će u petak svoji prvi prodajni centar u Hrvatskoj, u Puli. Otvaranje prvog supermarketa dio je poslovne strategije širenja tog slovenskog trgovačkog lanca na tržišta susjednih zemalja. Prema planu Mercator će u Hrvatskoj (u otvaranje prodajnih centara u Puli i Zagrebu) investirati 75 milijuna njemačkih maraka.#L# Mercatorov supermarket u Puli veličine je 1800 četvornih metara i trenutačno zapošljava 40 radnika, a nakon završetka cijelog Mercator Centra u njemu bi trebalo biti uposleno još dodatnih 110 ljudi. Naime, u roku od godinu dana supermarket koji će biti otvoren u petak, trebao bi prema najavama iz Mercatora prerasti u pravi trgovački centra budući je već i započela gradnja 8700 četvornih metara velikog trgovačkog centra. Cijeli projekt, u kojem će središnja prodajna jedinica biti hipermarket sa 5000 četvornih metara, završit će se prema predviđanjima u proljeće iduće godine. Mercator će, prema najavama poslovodstva tvrtke u iduće tri godine u maloprodajnu mrežu u Hrvatskoj uložiti 150 milijuna njemačkih maraka ( koliki bi trebao biti i godišnji promet), a planira se zapošljavanje 700 djelatnika. Mercator je najveći slovenski trgovački lanac koji je prošle godine izuzetno uspješno poslovao, a čista dobit mu je premašila 2,5 milijardi tolara (oko 65 milijuna kuna). U ovoj godini grupa Mercator očekuje neto dobit veću od 3,7 milijardi tolara, i konsolidirani prihod iz prodaje od 200 milijardi tolara u čemu je značajna uloga razvoja maloprodajne mreže kako u Hrvatskoj tako i u Bosni i Hercegovini. (Hina) mku ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙