ZAGREB, 12. travnja (Hina) - Najveća slovenska trgovačka kuća Mercator otvorit će u petak svoji prvi prodajni centar u Hrvatskoj, u Puli. Otvaranje prvog supermarketa dio je poslovne strategije širenja tog slovenskog trgovačkog lanca
na tržišta susjednih zemalja. Prema planu Mercator će u Hrvatskoj (u otvaranje prodajnih centara u Puli i Zagrebu) investirati 75 milijuna njemačkih maraka.
ZAGREB, 12. travnja (Hina) - Najveća slovenska trgovačka kuća
Mercator otvorit će u petak svoji prvi prodajni centar u Hrvatskoj,
u Puli. Otvaranje prvog supermarketa dio je poslovne strategije
širenja tog slovenskog trgovačkog lanca na tržišta susjednih
zemalja. Prema planu Mercator će u Hrvatskoj (u otvaranje prodajnih
centara u Puli i Zagrebu) investirati 75 milijuna njemačkih
maraka.#L#
Mercatorov supermarket u Puli veličine je 1800 četvornih metara i
trenutačno zapošljava 40 radnika, a nakon završetka cijelog
Mercator Centra u njemu bi trebalo biti uposleno još dodatnih 110
ljudi. Naime, u roku od godinu dana supermarket koji će biti otvoren
u petak, trebao bi prema najavama iz Mercatora prerasti u pravi
trgovački centra budući je već i započela gradnja 8700 četvornih
metara velikog trgovačkog centra. Cijeli projekt, u kojem će
središnja prodajna jedinica biti hipermarket sa 5000 četvornih
metara, završit će se prema predviđanjima u proljeće iduće godine.
Mercator će, prema najavama poslovodstva tvrtke u iduće tri godine
u maloprodajnu mrežu u Hrvatskoj uložiti 150 milijuna njemačkih
maraka ( koliki bi trebao biti i godišnji promet), a planira se
zapošljavanje 700 djelatnika.
Mercator je najveći slovenski trgovački lanac koji je prošle godine
izuzetno uspješno poslovao, a čista dobit mu je premašila 2,5
milijardi tolara (oko 65 milijuna kuna). U ovoj godini grupa
Mercator očekuje neto dobit veću od 3,7 milijardi tolara, i
konsolidirani prihod iz prodaje od 200 milijardi tolara u čemu je
značajna uloga razvoja maloprodajne mreže kako u Hrvatskoj tako i u
Bosni i Hercegovini.
(Hina) mku ds